![]() |
|
| |||
| |||
| Hallo, Jeg ønsker å spørre hvordan en skulle gå om tilgang og allerede NTFS-formatert harddisken via en PC som kjører Windows. Jeg har en fersk installasjon av XP Pro på en 320 GB Western Digital harddisk som jeg ønsker å bruke for å få tilgang til og hente filer (for det meste musikk, videoer og skolearbeid og sånt) fra en 160GB Segate HDD med XP installert, men fungerer ikke på grunn til en skjermdriver problem. Jeg har allerede hopperne satt til kabel Velg, med WD som herre og Segate som Slave. Igjen, Windows ikke fungerer på Segate 160 på grunn av en skjermdriver problem, og jeg ønsker å få tilgang til filer fra inorder kopiere dem til min nye 320 GB Western Digital harddisk med XP Pro. Takk for at du tok deg tid til å lese dette, og noen råd er verdsatt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hei Trygg Insane
Velkommen til TCF Først må jeg spørre var XP installert på Seagate på denne aktuelle PC eller en annen PC? Jeg gjetter det var på en annen og årsaken kan du ikke tilgang til det fordi den har XP på den som du allerede har XP på WD. Dette er ikke en vanlig dobbelt støvel scenario. Min System: #
|
|
| |||
| |||
| Det var på denne aktuelle PC-en som nå har WD. Jeg har gjort noen undersøkelser, og har funnet ut om programmer som Paragon. Ville tillate meg å få tilgang til filer i installasjon av XP på Seagate (for eksempel filer som ligger i brukernes profiler etc.), eller er det en annen metode du skulle tilsi? Takk for hjelpen, verdsetter jeg det veldig mye. |
|
| |||
| |||
| Vel du kan prøve som jeg antar, ville det spare mye hardt arbeid. |
|
| |||
| |||
| Det kanskje mulig gjennom Ghost eller Acronis jeg pleide å ha en litttle Dos program som ville gjøre det vet ikke om det ville fungere med en NTFS om jeg skal grave det ut se om den fungerer |
|
| |||
| |||
| Vel tilfeldigvis filene du vil ha tilgang er i mine dokumenter eller i kryptert mapper? årsaken hvis det er tilfelle så må du overføre administratorrettigheter fra ett operativsystem til den andre. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Lost Lyd på PCen min, formaterte jeg harddisken og nå Høres ustand. | Meaty | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 5 | 24 november 2009 13:12 |
| Formatert PC, re-installert XP, men nå kan ikke installere driverne. | aymanmhmd | Multimedia & Kodeker | 1 | 28 mai 2009 14:42 |
| Problemer blokkerer tilgang til et bestemt materiale på Ie8 uten å skade All Access | simon1990 | Nettlesere & FTP Clients | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Jeg formaterte maskinen min og mistet Ethernet driver! | MG Walker | Multimedia & Kodeker | 2 | 21 nov 2008 04:10 |
| Disk I Drive F er ikke formatert Har du vil formatere den nå? | tallerken | Drivere og flyttbare medier | 3 | 25 desember 2007 08:45 |
| Thread Tools | |
| |