![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Miten lähden noin hakee tiedostot on murrettu amiga kovalevy? Yritin ottaa sen pois minun A600 ja laskemisesta minun sitten vasta ostettu A1200, mutta jokin ei ole oikeutta eikä 1200 tai 600 näkisivät sen. Haluaisin nähdä, jos voin pelastaa tiedostoja ja käyttää niitä oman PC emulaattori. Voiko kukaan auttaa? Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Kokeile laittaa murrettu kovalevy teidän IDE nauha kaapeli kuin orja, vaihda puserot, jos tietokone havaitsee sen vedä sen päälle uusi kovalevy;] Jos se ei sitten voisi käyttää jonkinlaista ohjelmisto, olen pahoillani, mutta en voi auttaa teitä, että: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Olen melko varma, Amiga on käytetty täysin eri tiedostojärjestelmää Windows FAT32 tai NTFS.
| |||
| |||
| Oho minun huono ^ ^ BTW hei kaikille, i liittynyt auttaa: D |
|
| |||
| |||
| Tervetuloa Help1inghand. |
|
| |||
| |||
| : D |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| HELP! Hard Drive Recovery kysymyksiin. | funkypat | Drives & Removable Media | 0 | 25 syyskuu 2009 07:53 |
| Siirtää tietoja sisäinen kovalevy on ulkoista kovalevyä. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3. Maaliskuu 2009 06:46 |
| Onko tämä huijaus? - Hard Drive Data Recovery PCI Card | pete21 | Rautatavaran Chat | 14 | 19th Feb 2009 17:41 |
| Kovalevy elpyminen | Broncofans | Drives & Removable Media | 1 | 13. Joulukuu 2008 02:52 |
| Ohje hakee tietoa vanhojen kovalevy | sls2k8 | Drives & Removable Media | 16 | 29th Feb 2008 08:29 |
| Thread Tools | |
| |