![]() |
|
| |||
| |||
| Hur skulle jag gå om hämtning av filer från en trasig amiga hårddisk? Jag försökte ta bort det från min A600 och sätta det i min sedan nyligen köpt A1200, men något var inte rätt och varken 1200 eller 600 skulle se det. Jag skulle vilja se om jag kan rädda filer och använda dem på min dator med en emulator. Kan någon hjälpa? Tack! |
|
| |||
| |||
| Försök att sätta trasig hårddisk i din IDE färgband kabel som slavej, ändra jumprar Om datorn upptäcker det sedan dra den till din nya hårddisk;] Om den inte gör det då du kan använda någon form av programvara, Jag kan tyvärr inte hjälpa dig att: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag är ganska säker på Amiga används helt olika filsystem till Windows FAT32 eller NTFS.
| |||
| |||
| Oj mitt fel ^ ^ BTW hej alla, jag kom för att hjälpa till: D |
|
| |||
| |||
| Välkommen Help1inghand. |
|
| |||
| |||
| : D |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| HJÄLP! Hard Drive Recovery Questions. | funkypat | Drives & Removable Media | 0 | 25 september 2009 07:53 |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Är det en bluff? - Hard Drive Data Recovery PCI Card | pete21 | General Hardware Chat | 14 | 19 februari 2009 17:41 |
| Hårddisk återvinning | Broncofans | Drives & Removable Media | 1 | 13 december 2008 02:52 |
| Hjälp att hämta data från gammal hårddisk | sls2k8 | Drives & Removable Media | 16 | 29 februari 2008 08:29 |
| Thread Tools | |
| |