![]() |
|
| |||
| |||
| Hej Alle Jeg er hurtigt løbe tør for plads på min harddisk, og jeg er i færd med at kigge på at købe en ekstern harddisk til brug sammen med min computer. Kan nogen anbefale en harddisk? Ideelt Jeg søger efter noget 750 GB + Jeg vil virkelig sætte pris på din mening Tak! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hvor bor du? til lokale butikker eller foretrækker du online.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Personligt har jeg kun købe Samsung og Western Digital-drev, har fundet andre upålidelige, men Thats bare min erfaring.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nogen. Alvorligt. De arbejder, de er ækvivalente. Der er kun tre mærker gør 1000GB drev, vælge en.
Tænk på, hvor lang tid det vil tage dig med at udfylde det over en USB2-stik skønt. Under de fleste Microsoft Windows du har en de facto-grænse for 200Mbit/sec, that's 12 timer til at læse eller skrive hele drevet. Det er en lang lang tid. En SATA-2 forbindelse inde i computeren ville gøre det samme i under tre timer (Jeg har ændret denne opadgående, når jeg indset harddisken vedvarende overførsel skrive hastighed er mindre end de data path kan bære). Mit system: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jep ...... Samsung & WD enten vil være godt.
| |||
| |||
| Hvem gør 3.5 "harddiske? Der er WD, Hitachi, Samsung og Seagate, det er det kun fire virksomheder, jeg kender, der gør dem. Jeg vil bruge Hitachi og Seagate uden tøven ligesom jeg vil bruge de to andre. |
|
| |||
| |||
| Fujitsu, Hitachi, Maxtor, Samsung, Seagate, Western Digital alle gøre dem, men jeg ville foretrække Western Digital og Samsung, som jeg aldrig har haft en af disse lad mig ned. Du kan holde Seagate & Maxtor (samme selskab nu) ... ville ikke anbefale dem til nogen. |
|
| |||
| |||
| Du har set 3.5 "Fujitsu drev i år? Jeg har ikke. Der er ingen på eBay enten. Jeg tror, der gør vores lister, hvis ikke vores råd, identiske. |
|
| |||
| |||
| Vores liste kan være de samme, men ikke vores anbefalinger |
|
| |||
| |||
| Det er værd at blive registreret hos storagereview.com, har de 50.000 + drev ydeevne database, der holder styr på pålidelighed langt mere effektivt, end jeg kan gøre med min begrænsede køb. Deres nuværende leaderboard synes at gå ind Samsung og Seagate. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Formatere en ekstern harddisk | shig | Drives & flytbare medier | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Overførsel af data fra den interne harddisk til ekstern harddisk. | XPC465 | Drives & flytbare medier | 1 | 3 marts 2009 06:46 |
| Ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 1 | 27th Dec 2007 11:42 |
| Hvor kan jeg købe en ekstern harddisk | ken979 | Drives & flytbare medier | 1 | 13 august 2007 17:11 |
| Best ekstern harddisk | thwapy | Drives & flytbare medier | 3 | 19. jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |