![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone Olen nopeasti loppumassa tilaa oma kovalevy ja olen tässä prosessissa tarkastella Osta ulkoista kovalevyä käyttää minun tietokone. Voiko kukaan suositella kovalevy? Ihannetapauksessa i Etsin jotain 750gb + Haluaisin todella arvostamme katselua Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| missä asut? paikallisten kaupoissa tai haluatteko mieluummin verkossa.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Henkilökohtaisesti minulla on vain ostaa Samsung ja Western Digital asemia on löydetty muita epäluotettavia, mutta thats vain oma kokemukseni.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mikä tahansa. Vakavasti. He työskentelevät, he vastaavat. On vain kolme tuotenimillään tekee 1000GB asemia, valitse yksi.
Ajattele, kuinka kauan it'll voit täyttää sen yli USB2-liitin tosin. Useimmissa Microsoft Windows sinulla on de-facto raja 200Mbit/sec, joka on 12 tuntia aikaa lukea tai kirjoittaa koko asemaan. Tämä on kauan kauan. A SATA-2-yhteys sisällä tietokone olisi sama kolmen tunnin (olen muuttanut tätä ylöspäin, kun tajusin, kiintolevyn siirtonopeudet kirjoittaa nopeus on alle tietojen polku voi tehdä). My System: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ...... Samsung & WD joko on hyvä.
| |||
| |||
| Kuka muu tekee 3,5 "kovalevyt? Ei WD, Hitachi, Samsung ja Seagate, että on vain neljä yritystä Tiedän, jotka eivät niitä. I'd käyttää Hitachi ja Seagate kanssa epäröimättä aivan kuten olin käyttää muut kaksi. |
|
| |||
| |||
| Fujitsu, Hitachi, Maxtor, Samsung, Seagate, Western Digital kaikki ne, mutta etusija olisi Western Digital ja Samsung, koska minulla ei ole koskaan ollut yhtä näistä minulle pettymystä. Voit pitää Seagate & Maxtor (saman yrityksen nyt) ... ei suositella niitä kenellekään. |
|
| |||
| |||
| Olet nähnyt 3,5 "Fujitsu ajaa tänä vuonna? En ole. Enää ei mitään eBay joko. Mielestäni tekee meidän luettelot, jos ei meidän neuvoja, identtiset. |
|
| |||
| |||
| Lista voi olla sama, mutta ei suosituksiamme |
|
| |||
| |||
| On syytä Rekisteröityessä storagereview.com, ne ovat 50.000 + ajaa suorituskyvyn tietokanta, joka pitää seurata luotettavuus paljon tehokkaammin kuin voin tehdä minun rajoitettu ostoksia. Heidän nykyinen jättibanneri näyttää suosivan Samsung ja Seagate. |