![]() |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone Ik ben snel draaien van de ruimte op mijn harde schijf en ik ben in het proces van kijken naar het kopen van een externe harde schijf te gebruiken met mijn computer. Kan iedereen aanbevelen een harde schijf? Idealiter Ik ben op zoek naar iets 750GB + Ik zou echt waarderen uw mening Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| waar woon je? voor de plaatselijke winkels of wilt u liever online.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Persoonlijk heb ik alleen kopen Samsung en Western Digital schijven, hebben anderen onbetrouwbaar zijn, maar dat is gewoon mijn ervaring.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Enige. Serieus. Ze werken, ze zijn gelijkwaardig. Er zijn slechts drie merknamen doen 1000GB schijven, uitkiezen.
Denk na over hoe lang het zal u naar vullen over een USB2-aansluiting wel. Onder de meeste Microsoft Windows heb je een de-facto-limiet van 200Mbit/sec, dat is 12 uur te lezen of schrijven van het hele station. Dat is een lange lange tijd. Een SATA-2 aansluiting in uw computer zou hetzelfde doen in minder dan drie uur (Ik heb deze opwaartse toen realiseerde ik me dat de harde schijf aanhoudende overdracht schrijf snelheid is minder dan de data path kan uitvoeren). Mijn Systeem: Tim
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yep ...... Samsung & WD ofwel zal goed.
| |||
| |||
| Wie maakt 3.5 "harde schijven? Er is WD, Hitachi, Samsung en Seagate, dat is het slechts vier bedrijven Ik weet van wie ze. I'd gebruik Hitachi en Seagate zonder aarzeling net zoals ik wil gebruik maken van de andere twee. |
|
| |||
| |||
| Fujitsu, Hitachi, Maxtor, Samsung, Seagate, Western Digital allemaal te maken, maar mijn voorkeur zou Western Digital en Samsung, want ik heb nog nooit een van deze laat me naar beneden. U kunt Seagate en Maxtor (zelfde bedrijf nu) ... niet zou aanbevelen aan anderen. |
|
| |||
| |||
| Je hebt gezien 3.5 "Fujitsu schijven dit jaar? Heb ik niet. Er is geen op eBay zijn. Ik denk dat maakt onze lijsten, zo niet ons advies, identiek. |
|
| |||
| |||
| Onze lijst kan hetzelfde zijn, maar niet onze aanbevelingen |
|
| |||
| |||
| Het is de moeite waard te registreren op storagereview.com, ze hebben 50.000 + drive performance database, die houdt van betrouwbaarheid veel beter dan ik kan doen met mijn beperkte aankopen. Hun huidige leaderboard lijkt voorstander Samsung en Seagate. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Format een externe harde schijf | shig | Drives & Removable Media | 3 | 5 oktober 2009 07:08 |
| Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | De 3 maart 2009 06:46 |
| Externe Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 1 | 27 dec 2007 11:42 |
| Waar kan ik kopen een externe harde schijf | ken979 | Drives & Removable Media | 1 | 13 aug 2007 17:11 |
| Best External Hard Drive | thwapy | Drives & Removable Media | 3 | 19 jun 2007 11:39 |
| Thread Tools | |
| |