mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Større harddisk tid

Reply

Thread Tools
Old 30. august 2007, 16:16
Ny Medlem Gruppen

Default Større harddisk tid

Nå min 40 gig er bare om at ud af space.need rådgivning om Brand, Størrelse, og alle andre gode råd om emnet
Tak Marvin
Old 30. august 2007, 16:17
Administrator Gruppen

Jeg kan godt lide Western Digital drev, det er den eneste mærke jeg har brugt, som ikke har gået i stykker på mig.

Hvad angår størrelse, der virkelig er afhængig af dine behov og budget makker.

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 30. august 2007, 17:51
Medlem Gruppen

40 GB er intet i disse dage.

Seagate, Western Digital og Maxtor er alle gode producenter.

Første spørgsmål, er det en ekstern USB-drev, en PATA (IDE) eller en SATA (løbenummer) drev, du ønsker?

En ekstern USB normalt forbindes til en stikkontakten og derefter til din computer via USB. De kommer i alle former og størrelser, med rundt regnet 320 GB koster £ 75. De kan ikke bruges til at starte Windows eller de fleste operativsystemer (godt de kan, men det kompliceres).

En PATA (IDE) er det - nu er gamle - navn til harddisken vil du sandsynligvis allerede har. Det vil have en flad bånd af kabler gå i en lang rektangulær slot på både bundkort og harddisk. Da disse er ældre i teknologi, prisen er faldet drastisk i løbet af de sidste 6-12 måneder. For 320 GB du gerne se på omkring 60 £.

SATA er den nye teknologi. Det er hurtigere, og tilsyneladende mere pålidelige. Hvis du kan (hvis dit bundkort understøtter det, der er at sige), som du ville være mere gavnligt at få en af disse. De kommer i meget større kapacitet, og er ekstremt billig. For 320 GB, du taler om £ 50.

For at være helt ærlig over for dig dog, hvis computeren kører en 40 GB harddisk, er der en god chance for det er rimeligt gammeldags (ved hjælp af et par år). Med den nylige frigivelse af Dual Core, og multi-kernehus processorkraft, ville du ikke gøre så dårligt at købe en ny computer helt for dine penge.

Dell tilbyder denne specifikation i øjeblikket:

http://configure.euro.dell.com/dells...=D09V02A&s=bsd

Intel ® Core ™ 2 Duo E4400 processor (2.0GHz, 800 MHz, 2 MB cache)
Vista Business eller XP Professional
160GB SATA Harddisk
Keyboard
Mouse
2048MB (that's 2GB!) DDR SDRAM (Memory)
16X DVD + / - RW Drive (til at kopiere dvd'er)

For £ 311,45. Alle medtaget, moms og levering:)

Du skal sørge for at ændre pakken som ovenfor, du fjerner 19 "monitor og Garanti støtte er ændret til 1 år base.

Jeg har også fået at vide, hvis du telefonen dem og bede dem om at gøre en handel, vil de smide i leveringen gratis (så subtrahere £ 60.00!)

Voilas:)

PS Mere om harddiske her: http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_disk # Producenter
Og mere om SERIAL (SATA) her: http://en.wikipedia.org/wiki/SATA
Old 30. august 2007, 17:53
Ny Medlem Gruppen

Tak for det hurtige svar
Jeg tror også, at jo større cashe det bedre?
Tak Marvin
Old 30. august 2007, 18:30
Medlem Gruppen

Exactly, jo større cache, jo hurtigere vil din computer være, så computeren kan sende data til drevet og derefter komme videre med andre ting med det samme.

Den bedste analogi jeg kan komme i tanke om på dette tidspunkt af aftenen vil være en printer.

Hver printer har hukommelse (eller cachen). Hvis det ikke computeren ville sende data (men kun ved en hastighed på printeren). Så til den tid, det tog at udskrive dokumentet computeren ville være utilgængelig for brug.

I stedet computeren sender en stor luns af det dokument (sandsynligvis det hele) til printere cache, og printeren derpå bekræfter modtagelsen af alle de data, og går om udskrivning dit dokument. Computerens processor kan derefter gå videre med vigtigere ting:)

Præcis samme idé med HDD. HDD er meget langsommere end forarbejdningsvirksomheden af en computer, og dermed har cache for at forhindre en urimelig andel af CPU.
Old 31. august 2007, 04:35
Bandlyst Gruppen

I dag kan du få HD i TB (tetrabyte) af capicity også satser bliver billigere for hver dag:)
Sammen med cache bør du også kigge efter type HD (SATA eller IDE) og prøve at få maksimal rpm (rotation per min)

Jeg har 80 GB Seagate for min hjemme-pc og på min Hosting business Vi bruger SATA harddiske på vores servere med god hastighed på 7500 rpm. Vi skal også give SAS-drev på nogle af vores høje konfiguration servere, som har en hastighed på 10.000 rpm, der er bedst til at håndtere tusindvis af anmodningen.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Ny harddisk deltawinguk General Hardware Chat 7 I går 12:33
Harddisk fejl? deathdude4044 Drives & flytbare medier 4 14 november 2008 10:15
Enhver Bigger Monitor Suggestions? AMD4LIFE Grafikkort & Monitors 1 31 december 2007 13:40
Mp3 større end WMA? Nikronius Multimedia & Codecs 2 9 december 2007 06:52
Havde en ny harddisk, kan ikke åbne msn: ( HannahRose E-mail, VoIP og IM Discussion 14 27. sep 2007 21:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.