![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No minun 40 keikka on vain siitä pois space.need neuvoja Brand, koko, ja muita hyviä neuvoja aiheesta Kiitos Marvin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Pidän Western Digital asemat, ne ovat vain tuotemerkin olen käyttänyt, jotka eivät ole menneet palasiksi minua.
| |||
| |||
| 40 Gt: n ei ole näinä päivinä. Seagate, Western Digital ja Maxtor ovat kaikki hyviä valmistajia. Ensimmäinen kysymys, onko se ulkoisen USB-asemaa, PATA (IDE) tai SATA (sarja) ajaa te haluatte? Ulkoisen USB yleensä muodostaa yhteyden sähköverkkoon virtalähde ja sen jälkeen tietokoneen USB-liitäntään. Ne ovat kaikki erilaisia, noin 320GB maksaa £ 75. Niitä ei voida käyttää käynnistää Windowsin tai useimmat käyttöjärjestelmät (hyvin ne voi, mutta se on monimutkainen). A PATA (IDE) on - nyt vanhoja - nimi kiintolevyllä saat todennäköisesti jo. It'll on tasainen nauha kaapeleita Ryhtymättä pitkä suorakaiteen korttipaikkaan niin emolevyn ja kiintolevyn. Koska nämä ovat vanhempia teknologia, hinta on laskenut jyrkästi viimeisten 6-12 kuukauden aikana. Saat 320GB haluat tarkastella noin £ 60. SATA on uusi teknologia. Se on nopeampi, ja ilmeisesti lisää luotettavia. Jos voit (jos emolevy tukee sitä, että on sanottava) sinun olisi hyödyllistä saada yksi näistä. Ne ovat paljon suuremmat valmiudet, ja ne ovat erittäin halpoja. Saat 320GB olet puhumme £ 50. Jos haluat olla täysin rehellinen teille kuitenkin, jos tietokoneessa on käytössä on 40 Gt: n kovalevy, on olemassa hyvät mahdollisuudet on kohtuullisen vanhanaikaisia (muutaman vuoden ajan). Kun viime vapauttamaan Dual Core, ja multi-siemenkotaa prosessointitehoa, et niin huonosti ostaa uuden tietokoneen kokonaan vastinetta rahoille. Dell tarjoavat tämän eritelmän tällä hetkellä: http://configure.euro.dell.com/dells...=D09V02A&s=bsd Intel ® Core ™ 2 Duo E4400-prosessori (2.0GHz, 800MHz, 2MB välimuisti) Vista Business tai XP Professional 160 Gt SATA-kiintolevy Näppäimistö Mouse 2048MB (se 2GB!) DDR SDRAM-muistia (muisti) 16X DVD + / - RW Drive (kopioida DVD) For £ 311.45. Kaikki mukana, alv-ja toimitusehdot:) Varmista vain sinun muuttaa paketti kuin edellä, poistat 19 "monitori ja Takuu tukea muutetaan 1vuosi perusta. Olen myös kertonut, jos puhelimen heille ja pyytää heitä tekemään sopimuksen, he heittää toimitus ilmaiseksi (niin vähennä £ 60.00!) Voilas:) PS Lisää Kovalevyt tässä: http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_disk # Valmistajat Ja lisää SERIAL (SATA) tässä: http://en.wikipedia.org/wiki/SATA |
|
| |||
| |||
| Kiitos nopeasta vastauksesta Haluan myös ajatella, että isompi cashe parempi? Kiitos Marvin |
|
| |||
| |||
| Aivan niin, että mitä suurempi välimuisti, sitä nopeammin tietokone tulee, kun tietokone voi lähettää tiedot asema ja sitten ryhtyä käsittelemään muita asioita heti. Paras analogisesti Voin kuvitella tähän aikaan illasta olisi tulostin. Jokainen tulostin on muistia (tai välimuisti). Jos se ei ole tietokone lähettää tiedot (mutta vain vauhdikkuudella tulostin). Joten niin kauan kuin sitä kesti tulostaa asiakirja tietokone olisi unavailable käyttää. Sen sijaan, tietokone lähettää iso kimpale, kun asiakirja (todennäköisesti kaikki se) ja tulostimia välimuisti ja kirjoitin sitten vahvistaa, kun se on saanut kaikki tiedot, ja menee noin tulostus asiakirjaa. Tietokoneen suoritin voi sitten mennä enemmän tärkeitä asioita:) Tarkka saman ajatuksen HDD. HDD on paljon hitaampaa kuin prosessorilla tietokoneen, ja siten on välimuisti estää kohtuuttoman suuren suorittimen. |
|
| |||
| |||
| Nyt voit saada HD vuonna TB (tetrabyte) on capicity myös hinnat alkavat halvempaa päivittäisen:) Yhdessä välimuisti sinun pitäisi myös etsiä tyyppi HD (SATA-tai IDE) ja yritä saada enintään rpm (kierto per min) Olen 80 Gt Seagate minun koti-PC: n ja minun Hosting-liiketoiminnan Käytämme SATA-asemat palvelimillemme hyvän nopeus 7500 rpm. Tarjoamme myös SAS ajaa joitakin korkeita kokoonpano-palvelimet, joiden nopeus 10000 rpm, jotka ovat parhaita käsittelyä tuhansia pyynnöstä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Uusi kiintolevy | deltawinguk | Rautatavaran Chat | 7 | 30 marraskuu 2009 12:33 |
| Kiintolevy toimintahäiriö? | deathdude4044 | Drives & Removable Media | 4 | 14. marraskuu 2008 10:15 |
| Kaikki Isompi Monitor Suggestions? | AMD4LIFE | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 31. Joulukuu 2007 13:40 |
| Mp3 suurempi kuin wma? | Nikronius | Multimedia & Codecs | 2 | 9. Joulukuu 2007 06:52 |
| Ollut uusi kiintolevy, ei voi avata msn: ( | HannahRose | Sähköposti, VoIP-ja chat-keskustelu | 14 | 27. Sep 2007 21:36 |
| Thread Tools | |
| |