![]() |
|
| |||
| |||
| Nou mijn 40 gig is alleen om uit space.need advies over Brand, Grootte, en alle andere goede raad over het onderwerp Dank u Marvin |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik hou van Western Digital schijven, ze zijn het enige merk dat ik heb gebruikt zijn niet verdwenen stuk op mij.
| |||
| |||
| 40GB is niets deze dagen. Seagate, Western Digital, en Maxtor zijn allemaal goede fabrikanten. De eerste vraag, is het een externe USB-schijf, een PATA (IDE) of een SATA (serieel) rijdt u wilt? Een externe USB meestal aangesloten op een elektriciteitsnet leveren en vervolgens aan op uw computer via USB. Ze komen in alle vormen en maten, met ongeveer 320 GB kost £ 75. Zij kunnen niet worden gebruikt voor het opstarten van Windows of de meeste besturingssystemen (goed ze kunnen, maar het is ingewikkeld). Een PATA (IDE) is de - nu oud - naam voor de harde schijf van je waarschijnlijk al hebben. Ze hebben een platte strook kabels te gaan op een lange rechthoekige sleuf op zowel het moederbord en harde schijf. Aangezien deze ouder in de technologie, de prijs is drastisch gedaald in de afgelopen 6-12 maanden. Voor 320GB u kijken op ongeveer £ 60. SATA is de nieuwe technologie. Het is sneller, en blijkbaar meer betrouwbaar. Als u (of uw moederbord ondersteunt zij dat wil zeggen) dat u zou uiteindelijk om een van deze. Ze komen in veel hogere capaciteit, en zijn zeer goedkoop. Voor 320GB you're talking about £ 50. Om helemaal eerlijk met u echter, indien uw computer een 40GB harde schijf, is er een goede kans is redelijk ouderwets (met een paar jaar). Met de recente introductie van de Dual Core, en multi-processing power klokhuis, je zou niet zo slecht aan de aankoop van een nieuwe computer helemaal voor uw geld. Dell biedt deze specificatie op dit moment: http://configure.euro.dell.com/dells...=D09V02A&s=bsd Intel ® Core ™ 2 Duo Processor E4400 (2.0GHz, 800MHz, 2MB cache) Vista Business of XP Professional 160GB SATA harde schijf Toetsenbord Muis 2048MB (dat is 2 GB!) DDR SDRAM (Memory) 16X DVD + / - RW Drive (voor het kopiëren van DVD's) Voor £ 311.45. Alles inbegrepen, BTW en Bezorging:) Zorg ervoor dat je af aan het pakket, zoals hierboven, verwijdert u 19 "monitor en de garantie is veranderd in 1 jaar is. Ik heb ook gezegd, als je telefoon en vraag hen om een deal, ze gooien bij de levering gratis (dus aftrekken £ 60.00!) Voilas:) PS Meer over Hardeschijven hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Hard_disk # Fabrikanten En meer over VOLGNUMMER (SATA) hier: http://en.wikipedia.org/wiki/SATA |
|
| |||
| |||
| Dank u voor het snelle antwoord Ik denk ook dat hoe groter de cashe het beter? Dank u Marvin |
|
| |||
| |||
| Precies, hoe groter de cache, hoe sneller de computer zal zijn, als de computer kunt u de gegevens naar de schijf en dan verder gaan met andere dingen meteen. De beste analogie Ik kan denken op dit moment van de avond zou een printer. Elke printer heeft het geheugen (of cache). Als het niet op de computer zou sturen de data (maar alleen op de snelheid van de printer). Dus voor de tijd die nodig was voor het afdrukken van het document op uw computer zou niet beschikbaar zijn voor gebruik. In plaats van de computer stuurt een groot stuk van het document (waarschijnlijk alle daarvan) naar de printers cache, en de printer dan bevestigt de ontvangst van alle gegevens, en gaat over het afdrukken van uw document. De computer processor kan dan verder gaan met meer belangrijke dingen:) Exact hetzelfde idee met de HDD. De vaste schijf is veel langzamer dan de processor van een computer, en heeft dus cache om te voorkomen dat een oneerlijke aandeel van de CPU. |
|
| |||
| |||
| Vandaag kan je HD in TB (tetrabyte) van capicity ook prijzen worden steeds goedkoper dag per dag:) Samen met cache moet u ook zoeken naar het type van HD (SATA of IDE) en probeer te krijgen maximale RPM (rotation per min) Ik heb 80GB Seagate voor mijn pc thuis en op mijn hosting bedrijf Wij maken gebruik van SATA-schijven op onze servers met een goede snelheid van 7500 rpm. We bieden ook SAS-schijven op een aantal van onze hoge configuratie van servers met een snelheid van 10.000 omwentelingen per minuut die het beste zijn voor de behandeling van duizenden verzoek. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Nieuwe harddisk | deltawinguk | Algemeen Hardware Chat | 7 | Gisteren 12:33 |
| Harde schijf defect? | deathdude4044 | Drives & Removable Media | 4 | 14 nov 2008 10:15 |
| Elke Bigger Monitor Suggesties? | AMD4LIFE | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 31 dec 2007 13:40 |
| Mp3 Wma groter dan? | Nikronius | Multimedia & Codecs | 2 | 9 dec 2007 06:52 |
| Had een nieuwe harddisk, kan niet worden geopend msn: ( | HannahRose | E-mail, VoIP & IM Overleg | 14 | 27e sep 2007 21:36 |
| Thread Tools | |
| |