![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive blevet søger omkring det og set nogle blå ray-drev til pc'en for så lidt som £ 70, og spekulerede på, er de værd at få endnu? eller skal jeg holde ud indtil den mere populære og måske billigere?
Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() Mit system: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Thats gotton meget billigere, og de vil sandsynligvis stadig holde på vej ned det depaends hvis du cant råd til det gå videre, men dit grafikkort skal virkelig godt at få det fulde blu ray experense
| |||
| |||
| Tænk mit grafikkort er ok m8 blot undrende er det virkelig værd at få det endnu?
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vente, til det format, at rette op på først. Der er 1.0 og 1.1 og gud ved, hvad der i fremtiden.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok thx kulstof var bare tænkte, om det var værd at erstatte min brudt drev til blueray en, gætte ill overlade det til lidt længere og spare lidt penge
__________________ Hvis bygherrer bygget bygninger vejen programmører skrev programmer, så den første spætte, der fulgte langs ville ødelægge civilisationen. En computer, en gang slog mig i skak Men det var ingen match for mig på kick boksning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg brugte en i en pc jeg bygget til nogen, og havde ingen problemer med det. Jeg brugte en Pioneer, jeg tror, at det var denne ene. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...html?PIO-202BK
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Min harddiske | Danny83222 | General Hardware Chat | 3 | 26 januar 2008 15:38 |
| DVD-drev anerkendes som cd-drev? | Axegrinder | Drives & flytbare medier | 5 | 19 januar 2008 14:05 |
| Alt for mange Drives | pandahead | Drives & flytbare medier | 7 | 9 juli 2007 11:46 |
| Hard Drives | lloyd.cardiff | Drives & flytbare medier | 1 | 5 juli 2007 15:55 |
| Små USB Drives | Taggart | Drives & flytbare medier | 2 | 30 juni 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |