![]() |
|
|||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Ive ollut HAKU ympäri verkkoa ja nähneet sininen ray-asemia varten pc niin vähän kuin £ 70, ja ihmettelin, ne kannattaa saada vielä? tai pitäisikö minun pitää asti sen suosio ja ehkä halvempaa?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() My System: redden137
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
thats gotton paljon halvempia ja ne luultavasti vielä jatka alas se depaends jos kallistus varaa mennä eteenpäin, mutta näytönohjain on todella hyvä saada koko blu ray experense
|
|||
|
|||
|
Ajattele minun näytönohjain on ok M8 vain ihmettelevät, onko se tosiaan syytä saada se vielä?
Jos rakentajia rakennetut rakennukset, miten ohjelmoijat kirjoitti ohjelmat, sitten ensimmäinen tikka että tuli tuhoaisi sivilisaation. Tietokone kerran lyödä minua shakki Mutta se ei vastaa minulle potkia nyrkkeily.
![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
I'd odottaa muodot suoristaa ensin. There's 1.0 ja 1.1 ja Luoja tietää, mitä tulevaisuudessa.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. "
My System: 日夏子
|
|
|
|||
|
|||
|
Ok thx hiiltä oli vain ihmetellä, jos sen arvo oli korvaa minun rikki asema on blueray yksi arvata huonosti jättää sen bittinen pidempään ja säästää hieman käteistä
![]() |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Käytin yksi PC I rakennettu jonkun ja ollut mitään ongelmia sen kanssa.
Olen käyttänyt Pioneer, mielestäni se oli tämä. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...html?PIO-202BK