![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive zoekt rond het net en een aantal blauwe ray drives voor de pc voor slechts £ 70, en vraagt zijn ze de moeite waard om nog? of moet ik houden tot de meer populaire en misschien goedkoper?
Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() Mijn Systeem: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats gotton een stuk goedkoper en ze zullen waarschijnlijk nog steeds gaan ze depaends als u cant veroorloven gaan maar uw grafische kaart moet echt goed om de volledige blu ray experense
| |||
| |||
| Denk dat mijn grafische kaart is ok m8 me af is het echt de moeite waard om er nog?
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik wil wachten op het formaat rechtzetten in de eerste plaats. Er is 1.0 en 1.1 en god weet wat in de toekomst.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok thx koolstof vroeg me af of het waard was ter vervanging van mijn gebroken aandrijving voor een blueray een, raden zieke laat deze iets langer en sla een beetje cash
__________________ Als bouwers gebouwde gebouwen de manier waarop programmeurs programma's heeft geschreven, dan is de eerste specht die langs zou vernietigen beschaving. Een computer eenmaal beat me at chess Maar het was geen partij voor mij kick boksen. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruikte een in een PC Ik bouwde voor iemand en had geen problemen mee gehad. Ik gebruikte een Pioneer, I think it was this one. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...html?PIO-202BK
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Mijn harde schijven | Danny83222 | Algemeen Hardware Chat | 3 | 26 Jan 2008 15:38 |
| DVD-stations worden erkend als cd-stations? | Axegrinder | Drives & Removable Media | 5 | 19 Jan 2008 14:05 |
| Te veel Schijven | pandahead | Drives & Removable Media | 7 | De 9 juli 2007 11:46 |
| Harde Schijven | lloyd.cardiff | Drives & Removable Media | 1 | De 5 juli 2007 15:55 |
| Kleine USB Drives | TAGGART | Drives & Removable Media | 2 | 30 jun 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |