![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive leter rundt på nettet og sett blue ray-stasjoner for PC for så lite som £ 70, og lurte på er det verdt å få enda? eller skal jeg holde ut til sine mer populære og kanskje billigere?
Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() Min System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| dvs gotton mye billigere og de vil nok fortsatt beholde gå ned den depaends hvis du skrånende råd gå fremover, men grafikkortet må være veldig bra for å få full blu ray experense
| |||
| |||
| Tenk min grafikkortet er ok m8 bare lurer på er det virkelig verdt å få den ennå?
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg vil vente på formatet til rette ut først. Det er 1.0 og 1.1 og Gud vet hva i fremtiden.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok thx karbon var bare lurer på om det var verdt å erstatte mitt ødelagte stasjonen for en blueray en, guess ill forlate den for litt lenger og spare litt cash
__________________ Dersom byggherrer bygde bygninger måten programmerere skrev programmer, da den første hakkespett som kom ville ødelegge sivilisasjonen. En datamaskin gang slo meg i sjakk Men det var ingen match for meg på kickboksing. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg brukte en på en PC jeg bygde for noen og hadde ingen problemer med det. Jeg brukte en Pioneer, jeg tror det var denne. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...html?PIO-202BK
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Min Harddisker | Danny83222 | General Hardware Chat | 3 | 26 januar 2008 15:38 |
| DVD-stasjoner som blir anerkjent som CD-stasjoner? | Axegrinder | Drivere og flyttbare medier | 5 | 19 januar 2008 14:05 |
| For mange stasjoner | pandahead | Drivere og flyttbare medier | 7 | 9 juli 2007 11:46 |
| Harddisker | lloyd.cardiff | Drivere og flyttbare medier | 1 | 5 juli 2007 15:55 |
| Liten USB-stasjoner | Taggart | Drivere og flyttbare medier | 2 | 30 juni 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |