![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ive har letat runt på nätet och sett några blå ray enheter för PC för så lite som £ 70, och undrar är det värt att få ännu? eller ska jag hålla ut tills dess mer populär och kanske billigare?
Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() Mitt System: redden137
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| thats gotton en mycket billigare och de kommer förmodligen ändå att gå ned det depaends om du skränande har råd att gå vidare, men ditt grafikkort måste vara riktigt bra för att få full blu ray experense
| |||
| |||
| Tror mitt grafikkort är ok M8 undrar är det verkligen värt att få det ännu?
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag skulle vänta på format för att reda ut först. Det finns 1,0 och 1,1 och gud vet vad i framtiden.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ok thx kol undrar bara om det var värt att ersätta min trasiga enhet för en blueray en, gissa sjuka lämna den för lite längre och spara lite pengar
__________________ Om byggarna byggt byggnader vägen programmerare skrev program, sedan den första hackspett som kom längs skulle förstöra civilisationen. En dator en gång slog mig i schack Men det var ingen match för mig på kick boxning. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använde en i en dator jag byggt för någon och hade inga problem med det. Jag använde en Pioneer, jag tror det var här. http://www.novatech.co.uk/novatech/s...html?PIO-202BK
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Min hårddiskar | Danny83222 | General Hardware Chat | 3 | 26 januari 2008 15:38 |
| DVD-enheter erkänns som cd-enheter? | Axegrinder | Drives & Removable Media | 5 | 19 januari 2008 14:05 |
| Too Many Drives | pandahead | Drives & Removable Media | 7 | 9 juli 2007 11:46 |
| Hårddisk | lloyd.cardiff | Drives & Removable Media | 1 | 5 juli 2007 15:55 |
| Liten USB-enheter | Taggart | Drives & Removable Media | 2 | 30 juni 2007 12:20 |
| Thread Tools | |
| |