mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Brændt DVD Ikke Viser Data?

Reply

Thread Tools
Old 2. juli 2009, 13:05
Ny Medlem Gruppen

Default Brændt DVD Ikke Viser Data?

Hej alle,

Min ven har brændt flere dvd'er fuld af vids for mig om hans Vista maskine bruger Vista brændende værktøj / software.

Når jeg prøver og få adgang til DVD på min XP maskine disken vises, som 'CD Drive "i Denne computer og viser 0 Bytes Fri plads og 0 Bytes alt rummet. Han er 100% sikker på, at han brændte videoerne på dem selv. Og det mærkelige er, at et par af de diske arbejder ok i min maskine og afspille videoerne.

Er der nogen har en idé om, hvorfor dette sker, og hvordan jeg kunne få adgang til videoer på DVD'er, der vises, som ikke har nogen oplysninger om dem?

Tak
Old 2. juli 2009, 16:44
Donor-Gruppen

Prøv dem på en anden PC til at kontrollere, det er ikke bare en dårlig brandsår eller en uforenelig (billige) diske.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 3. juli 2009, 02:55
Ny Medlem Gruppen

lige prøvet dem på en Vista-pc, og det viser det samme (0 Bytes Fri, 0 Bytes alt) ...

andre ideer?
Old 3. juli 2009, 03:27
Donor-Gruppen

Skal enten dårlig brandsår, usikker diske eller han ikke brænde dem ordentligt.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Mesh Powerview Notesbog skyld - Proccessor brændt ud? entrepreneurmatthew Laptops, Mobiles & PDA'er 1 14 juni 2009 09:54
Et problem med RAM Her? - Kun 3 GB af 8GB viser Theresonly1 CPU, bundkort og RAM 18 27. maj 2009 13:52
Speedstream modem viser ikke er tilsluttet, computer viser er ScottAU Networking, Modemer & VoIP 1 9. sep 2008 15:56
HD ikke vises i explorer Ulfrinn Drives & flytbare medier 4 5 februar 2008 21:39
Hvorfor er mine stillinger ikke vises? slipend Fællesskabet News & Chat 2 5. aug 2007 10:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.