![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi everyone, Ystäväni on poltettu useita DVD-levyjä täynnä VIDS minulle hänen Vista koneen avulla Vista polttaminen työkalu / software. Kun yritän ja käyttää DVD minun XP koneen levy näkyy niin kuin "CD-asema" Oma tietokone ja osoittaa 0 Bytes Vapaa tila ja 0 Bytes Yhteensä avaruus. Hän on 100% tiettyjen hän polttaa videot niihin tosin. Ja outoa on se, että pari levyt toimivat ok minun koneen ja toistaa videoita. Onko kellään mitään käsitystä, miksi näin tapahtuu ja miten voisin käyttää videoita ja DVD-levyjä, jotka osoittavat, joiden tietoja ei ole niitä? Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kokeile niitä eri PC tarkistaa, että se ei ole vain huono palovammoja tai yhteensopimattomia (halpoja) levyille.
| |||
| |||
| vain yrittänyt niitä Vista tietokoneeseen ja se näytetään samaa (0 Bytes vapaa, 0 Bytes yhteensä) ... muita ideoita? |
|
| |||
| |||
| Täytyy olla joko huono palovammoja, epävarma levyiltä tai hän ei polttaa niitä oikein. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Mesh Powerview Notebook Vikailmoitus - Proccessor poltettu pois? | entrepreneurmatthew | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 14th Jun 2009 09:54 |
| Ongelman RAM Täällä? - Vain 3GB on 8GB osoittavat | Theresonly1 | CPUs, Emolevyt & RAM | 18 | 27. toukokuuta 2009 13:52 |
| Speedstream modeemi osoittaa ole kytketty, tietokone osoittaa on | ScottAU | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 9. Sep 2008 15:56 |
| HD ei näy Explorer | Ulfrinn | Drives & Removable Media | 4 | 5th Feb 2008 21:39 |
| Miksi virkaa ei näy? | slipend | Yhteisön News & Chat | 2 | 5th Aug 2007 10:52 |
| Thread Tools | |
| |