mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Brända DVD Ej Visar Data?

Reply

Thread Tools
Old 2 juli 2009, 13:05
New Member Group

Default Brända DVD Ej Visar Data?

Hej alla,

Min vän har brunnit flera DVD-skivor fulla av VIDS för mig om hans Vista maskin använder Vista brinnande verktyg / mjukvara.

När jag försöker ansluta till DVD på min XP maskin skivan visas som "CD-enhet i datorn och visar 0 Bytes Free Space och 0 Bytes Total Space. Han är 100% vissa han brände filmerna på dem ändå. Och det märkliga är att ett par av de skivor fungerar ok i min dator och spela upp videor.

Har någon en aning om varför detta sker och hur jag skulle kunna få tillgång till filmerna på DVD-skivor som visar inte ha några uppgifter om dem?

Tack
Old 2 juli 2009, 16:44
Givargruppen

Prova dem på en annan dator för att kontrollera det är inte bara en dålig brännskador eller ett oförenligt (billigt) diskar.

Mitt System: Hem Bygg

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Moderkort:
Asus m2v Rev 1.
RAM Minne:
4GB (3.25gb synligt)
Grafikkort (s):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Ljudkort:
5.1 Reatek ombord
Hårddisk (s):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk enhet (er):
Pioneer 110 x 2
Mål / PSU:
Lager / 550w Silent
Kylning:
Lager
Nätverk / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Cable
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT WS
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 3 juli 2009, 02:55
New Member Group

bara provat dem på en Vista dator och den visar samma (0 byte ledigt, 0 Bytes Total) ...

några andra idéer?
Old 3 juli 2009, 03:27
Givargruppen

Måste antingen dåligt brännskador, TVIVELAKTIG diskar eller han inte bränna dem på rätt sätt.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
Mesh Powerview Debatt Fault - Proccessor utbrända? entrepreneurmatthew Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer 1 14 juni 2009 09:54
Ett problem med RAM här? - Bara 3 GB 8GB visar Theresonly1 Processorer, moderkort & RAM 18 27 maj 2009 13:52
Speedstream modem visar inte ansluten dator visar är ScottAU Nätverk, Modem & VoIP 1 9:e sep 2008 15:56
HD inte visas i explorer Ulfrinn Drives & Removable Media 4 5 februari 2008 21:39
Varför är mina inlägg inte visas? slipend Gemenskapen Nyheter & Chat 2 5 august 2007 10:52
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.