![]() |
|
| |||
| |||
| Hej alla, Min vän har brunnit flera DVD-skivor fulla av VIDS för mig om hans Vista maskin använder Vista brinnande verktyg / mjukvara. När jag försöker ansluta till DVD på min XP maskin skivan visas som "CD-enhet i datorn och visar 0 Bytes Free Space och 0 Bytes Total Space. Han är 100% vissa han brände filmerna på dem ändå. Och det märkliga är att ett par av de skivor fungerar ok i min dator och spela upp videor. Har någon en aning om varför detta sker och hur jag skulle kunna få tillgång till filmerna på DVD-skivor som visar inte ha några uppgifter om dem? Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Prova dem på en annan dator för att kontrollera det är inte bara en dålig brännskador eller ett oförenligt (billigt) diskar.
| |||
| |||
| bara provat dem på en Vista dator och den visar samma (0 byte ledigt, 0 Bytes Total) ... några andra idéer? |
|
| |||
| |||
| Måste antingen dåligt brännskador, TVIVELAKTIG diskar eller han inte bränna dem på rätt sätt. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Mesh Powerview Debatt Fault - Proccessor utbrända? | entrepreneurmatthew | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 1 | 14 juni 2009 09:54 |
| Ett problem med RAM här? - Bara 3 GB 8GB visar | Theresonly1 | Processorer, moderkort & RAM | 18 | 27 maj 2009 13:52 |
| Speedstream modem visar inte ansluten dator visar är | ScottAU | Nätverk, Modem & VoIP | 1 | 9:e sep 2008 15:56 |
| HD inte visas i explorer | Ulfrinn | Drives & Removable Media | 4 | 5 februari 2008 21:39 |
| Varför är mina inlägg inte visas? | slipend | Gemenskapen Nyheter & Chat | 2 | 5 august 2007 10:52 |
| Thread Tools | |
| |