mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Køber en ny harddisk

Reply

Thread Tools
Old 26 December 2007, 06:28
Medlem Gruppen

Default Køber en ny harddisk

Jeg ønsker at tilføje en anden intern harddisk til min maskine. Behøver jeg at få en, der er specifikke for min maskine? Har du bare sætte den i under de vigtigste harddisk, eller er der nogle kompliceret proces at installere den? Og kan jeg bare tage stikket ud og sætte det i en anden maskine, hvis jeg vil?
Old 26 december 2007, 08:48
Donor-Gruppen

nej det bør være en sag for du slutter den til et ekstra SATA eller IDE-port, tilslutte strømmen til harddisken og starte computeren. Men du først nødt til at åbne din sag, og se om du har en ekstra IDE-eller SATA stik / havn og en ekstra SATA eller Molex-stik.

og ja du vil være i stand til at trække ud og derefter lægges i en anden maskine, men du bliver nødt til at slukke maskinen først, før du fjerner det, eller sæt den i.
Old 26 December 2007, 09:23
Medlem Gruppen

Stor. Jeg vil kigge i butikken først, før du køber selv ^ _ ^. Jeg tror, det ville være en god idé at have en FAQ sektion, for at stoppe det samme spørgsmål bliver bedt om masser af gange. Medmindre der er en allerede.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.