vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Ostaa uuden kovalevyn

Reply

Thread Tools
Old 26 joulukuu 2007, 06:28
Jäsen

Default Ostaa uuden kovalevyn

Haluan lisätä toinen sisäinen kovalevy minun kone. Tarvitseeko minun hankkia joka on nimenomaan minun koneella? Oletteko vain pistoke sen alla tärkeimmät kovalevy, vai onko monimutkaista prosessia sen asentamista? Ja voin vain irrota se ja laita se toiselle koneelle, jos haluan?
Old 26 joulukuu 2007, 08:48
Rahoittajien ryhmän

ei pitäisi olla kyse tapittamalla se on varaosien sata tai ide satama, tapittamalla vuonna valtuudet kovalevy ja käynnistämällä tietokoneen. mutta sinun on ensin avata tapauksen ja katso, jos sinulla on varaosien IDE tai SATA-liitäntä ja sataman ja varaosia sata tai Molex liitin.

ja kyllä, voit irrottaa sen ja sitten toisessa koneessa, mutta sinun tulee virta koneen ennen kuin voit poistaa sen tai kytke se tuumaa
Old 26 joulukuu 2007, 09:23
Jäsen

Upea. I'll tarkistaa varastoon ennen ostamista vaikka ^ _ ^. Mielestäni olisi hyvä idea on FAQ osiosta, lopettamaan saman kysymyksen pyydetään kuormien kertaa. Ellei ole jo.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.