mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Het kopen van een nieuwe harde schijf

Reply

Thread Tools
Old 26 december 2007, 06:28
Lid Fractie

Default Het kopen van een nieuwe harde schijf

Ik wil naar een andere interne harde schijf toe te voegen aan mijn machine. Moet ik een die specifiek is voor mijn machine te krijgen? Heeft u het gewoon stekker in onder de grote harde schijf, of bestaat er een ingewikkeld proces om het te installeren? En kan ik gewoon stekker uit het stopcontact en stak het in een andere machine als ik wil?
Old 26 dec 2007, 08:48
Donor Groep

nee het moet een kwestie van inpluggen in een vrije IDE-poort, het aansluiten van de stroom naar de harde schijf en het opstarten van uw computer. Maar, zult u eerst moeten worden opengesteld voor uw zaak en kijk of u een extra IDE of SATA-connector / haven en een reserve SATA of molex connector hebt.

en ja ben je in staat om het af te koppelen en vervolgens in een andere machine, maar je zal moeten uitschakelen van de machine voor het eerst voordat u het verwijdert of de stekker in het stopcontact
Old 26 december 2007, 09:23
Lid Fractie

Geweldig. Ik controleer bij de store eerste vóór het kopen van al ^ _ ^. Ik denk dat het een goed idee om er een FAQ sectie hebben, om dezelfde vraag te stoppen wordt gevraagd een heleboel keer. Tenzij er al een.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? nightstar CPUs, Moederborden & RAM 4 9 november 2009 10:30
Suggesties over het kopen van een 250GB of 500GB Externe harde schijf? im407 Drives & Removable Media 10 De 8 juli 2009 05:18
Hulp bij Turning Slave Hard Drive to Main Hard Drive Cogglesz Drives & Removable Media 1 30 mrt 2009 09:28
Het overbrengen van gegevens uit interne harde schijf naar de externe harde schijf. XPC465 Drives & Removable Media 1 De 3 maart 2009 06:46
Het kopen van een zaak, Hoe fit Optische Drive? 4D (Fordy (Ford) Ollie Cases & Power Supplies 10 6 okt 2008 12:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.