mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Kjøpe en ny harddisk

Reply

Thread Tools
Old 26 Dec 2007, 06:28
Medlem Group

Default Kjøpe en ny harddisk

Jeg vil legge til en annen intern harddisk til min maskin. Trenger jeg å få en som er spesifikke for min maskin? Har du bare koble den til under hoved-harddisk, eller er det en komplisert prosess for å installere den? Og kan jeg bare koble den og sette den i en annen maskin hvis jeg vil?
Old 26 desember 2007, 08:48
Donor Group

ikke det bør være en sak for å plugge den i en ekstra SATA-eller IDE-porten, plugge i strøm til harddisken, og starte opp maskinen. Imidlertid må du først åpne opp saken og se om du har en ledig IDE eller SATA-kontakt / port og en ekstra SATA eller Molex-kontakt.

og ja du vil kunne koble den og deretter satt i en annen maskin, men du må slå av maskinen før du fjerner den eller koble den i.
Old 26 Dec 2007, 09:23
Medlem Group

Flott. Jeg skal sjekke i butikken før du kjøper om ^ _ ^. Jeg tror det ville være en god idé å ha en FAQ-delen, for å stoppe det samme spørsmålet som blir spurt mange ganger. Med mindre det er en allerede.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? nightstar CPUer, Hovedkort & RAM 4 9 november 2009 10:30
Forslag om Kjøpe en 250 GB eller 500 GB ekstern harddisk? im407 Drivere og flyttbare medier 10 8 juli 2009 05:18
Hjelp Med Turning Slave Harddisk hovedinnhold Harddisk Cogglesz Drivere og flyttbare medier 1 30 mars 2009 09:28
Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. XPC465 Drivere og flyttbare medier 1 3 mars 2009 06:46
Kjøpe en tilfellet Hvordan passer optiske stasjonen? 4D (Fordy (Ford) Ollie Bærevesker & Strømforsyning 10 6 okt 2008 12:42
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.