![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg vil legge til en annen intern harddisk til min maskin. Trenger jeg å få en som er spesifikke for min maskin? Har du bare koble den til under hoved-harddisk, eller er det en komplisert prosess for å installere den? Og kan jeg bare koble den og sette den i en annen maskin hvis jeg vil? |
|
| |||
| |||
| ikke det bør være en sak for å plugge den i en ekstra SATA-eller IDE-porten, plugge i strøm til harddisken, og starte opp maskinen. Imidlertid må du først åpne opp saken og se om du har en ledig IDE eller SATA-kontakt / port og en ekstra SATA eller Molex-kontakt. og ja du vil kunne koble den og deretter satt i en annen maskin, men du må slå av maskinen før du fjerner den eller koble den i. |
|
| |||
| |||
| Flott. Jeg skal sjekke i butikken før du kjøper om ^ _ ^. Jeg tror det ville være en god idé å ha en FAQ-delen, for å stoppe det samme spørsmålet som blir spurt mange ganger. Med mindre det er en allerede. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| PC wont Boot når harddisken er tilkoblet. Hovedkort eller harddisk problem? | nightstar | CPUer, Hovedkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Forslag om Kjøpe en 250 GB eller 500 GB ekstern harddisk? | im407 | Drivere og flyttbare medier | 10 | 8 juli 2009 05:18 |
| Hjelp Med Turning Slave Harddisk hovedinnhold Harddisk | Cogglesz | Drivere og flyttbare medier | 1 | 30 mars 2009 09:28 |
| Overføre data fra interne harddisken til ekstern harddisk. | XPC465 | Drivere og flyttbare medier | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Kjøpe en tilfellet Hvordan passer optiske stasjonen? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Bærevesker & Strømforsyning | 10 | 6 okt 2008 12:42 |
| Thread Tools | |
| |