![]() |
|
| |||
| |||
| Jag vill lägga till en annan intern hårddisk till min dator. Måste jag skaffa en som är specifikt för min dator? Har du bara ansluter den under största hårddisk, eller finns det något komplicerad process att installera det? Och kan jag bara koppla den och placera den i en annan maskin om jag vill? |
|
| |||
| |||
| nej det borde vara en fråga om att koppla den till en ledig SATA-eller IDE-porten, koppla in strömmen till hårddisken och starta upp datorn. Men du måste öppna ditt fall och se om du har en ledig IDE-eller SATA-kontakt och hamn och en ledig SATA-eller molex kontakt. och ja du kan ta loss den och sedan lägga i en annan maskin, men du måste stänga av maskinen innan du tar ut det eller ansluter den i. |
|
| |||
| |||
| Stor. Jag ska kolla i affären innan du köper dock ^ _ ^. Jag tror att det vore en bra idé att ha en FAQ sektion, för att stoppa samma fråga som ställs massor av gånger. Om det inte finns en redan. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC vana Boot när hårddisken är ansluten. Moderkort eller hårddisk Problem? | nightstar | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Förslag på att köpa en 250GB eller 500GB extern hårddisk? | im407 | Drives & Removable Media | 10 | 8 juli 2009 05:18 |
| Hjälp med Turning slavej hårddisken till Main Hårddisk | Cogglesz | Drives & Removable Media | 1 | 30 mars 2009 09:28 |
| Överföra data från interna hårddisken till extern hårddisk. | XPC465 | Drives & Removable Media | 1 | 3 mars 2009 06:46 |
| Att köpa en fråga, hur man passar Optical Drive? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Cases & Power Supplies | 10 | 6 oktober 2008 12:42 |
| Thread Tools | |
| |