![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop bemærket, at mit system ikke vil brænde cd'er, det være sig lyd, data, etc. .. Ive forsøgt forskellige brændende programmer, nero, Windows Media Player og den går igennem den brændende proces, som hvis den var brændende, når den er færdig og jeg kontrollere brænde, det giver mig fejl, og intet er blevet skrevet til disk.Ive afprøvet diskene på en anden computer, og de fungerer fint, jeg har også brugt den samme brænder software til at brænde dvd'er og det virker fint aswell.my opererer systemet er vista, min laptop er en gateway MT3705, min dvd / cd-brænder er TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ATA device.I nylig geninstalleret vista omkring 2 uger siden, og jeg var i stand til at brænde cd'er before.Your hjælpe ville være meget appreciated.Thank du på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruger du den samme cd's hele tiden, hvis dette er tilfældet kan du prøve at bruge en anden type, like....CD-R/CD + R
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| ive bruges diske fra det samme sæt før, og de brændte fint, jeg også kigge på en anden computer for at se, om disken var problemet, og de brændes fine ... |
|
| |||
| |||
| Hvis du bruger de samme diske på en brænder i lang tid, nogle gange vil de holde op med at arbejde i, at brænder, og du bliver nødt til at ændre typen Det er ikke diske alene, der kunne være problemet, men de to kombinerede, også hvad gør brænderen er det?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| Citat:
|
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| CD Drive vil ikke lade mig brænde cd'er | sammcxo | Drives & flytbare medier | 2 | 31 januar 2008 08:58 |
| Anslået brænde til CD?? | coolsafe | General Software Chat | 1 | 10 januar 2008 21:31 |
| Brænd ISO | roadhogg99 | Multimedia & Codecs | 2 | 21. okt 2007 07:10 |
| Lite-on shw 1635s plejer brænde dvd'er | chris2626 | General Hardware Chat | 3 | 20 februar 2007 14:46 |
| Hvad skal jeg bruge til at brænde dvd'er med? | Wizard | General Software Chat | 5 | 20. sep 2006 12:14 |
| Thread Tools | |
| |