vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

Cant polttaa cd: n, mutta DVD-levyjä polttaa sakko?

Reply

Thread Tools
Old 27 lokakuu 2007, 18:40
Uusi Jäsen

Default Cant polttaa cd: n, mutta DVD-levyjä polttaa sakko?

Olen vain huomannut, että järjestelmä ei voi polttaa CD-levyjä, on se ääni, data jne. .. Ive kokeillut eri poltto-ohjelmia, Nero, Windows Media Player ja se menee läpi palo prosessia, jos se on ollut polttava, kun se on valmis ja i tarkistaa polttaa, se antaa minulle virheitä, eikä mitään ole kirjoittanut disk.Ive testattu levyt toisella tietokoneella ja ne toimivat hyvin, olen myös käyttänyt samaa polttaminen ohjelmisto polttaa DVD-levyjä, ja että works fine aswell.my toimivien järjestelmä on vista, minun laptop on portti MT3705, minun DVD / CD-polttimen on TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata device.I äskettäin uudelleenasennettavien näköala noin 2 viikkoa sitten, ja minulla oli mahdollisuus polttaa CD: before.Your auttaa olisi huomattavasti appreciated.Thank teitä etukäteen.
Old 30 lokakuu 2007, 16:14
Moderator Group

Käytätkö saman cd: n koko ajan, jos niin kokeilla jotain erilaista, like....CD-R/CD + R

My System: Jotkut muut rakastaja!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (varastoliuos volttia)
Emolevy:
BIOSTAR TPower I45
RAM-muisti:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Äänikortti:
Kiintolevy (t):
2
Optinen asema (t):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Asia / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Jäähdytys:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (t):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 64bit Ultimate
Old 30 lokakuu 2007, 18:50
Uusi Jäsen

ive käytetty levyt samat ennen ja ne poltettiin sakon, i myös tarkistaa toisessa tietokoneessa, onko levy oli ongelma, ja ne poltettiin hieno ...
Old 30 lokakuu 2007, 19:41
Moderator Group

Jos käytät samaa levyjä yhden polttimen jo pitkään, joskus ne lakata toimimasta että polttimen ja sinun täytyy muuttaa tyyppi
Se ei ole levyjä yksin, että voisi olla ongelma, mutta nämä kaksi yhdistetään, myös mitä tehdä polttimen on?

Old 31 lokakuu 2007, 20:23
Uusi Jäsen

Quote:
Originally Posted by SocialWarfare View Post
Jos käytät samaa levyjä yhden polttimen jo pitkään, joskus ne lakata toimimasta että polttimen ja sinun täytyy muuttaa tyyppi
Se ei ole levyjä yksin, että voisi olla ongelma, mutta nämä kaksi yhdistetään, myös mitä tehdä polttimen on?
Tämä on malli TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata laite
Old 1 marraskuu 2007, 03:03
Jäsen

Quote:
Originally Posted by tremaine66 View Post
Olen vain huomannut, että järjestelmä ei voi polttaa CD-levyjä, on se ääni, data jne. .. Ive kokeillut eri poltto-ohjelmia, Nero, Windows Media Player ja se menee läpi palo prosessia, jos se on ollut polttava, kun se on valmis ja i tarkistaa polttaa, se antaa minulle virheitä, eikä mitään ole kirjoittanut disk.Ive testattu levyt toisella tietokoneella ja ne toimivat hyvin, olen myös käyttänyt samaa polttaminen ohjelmisto polttaa DVD-levyjä, ja että works fine aswell.my toimivien järjestelmä on vista, minun laptop on portti MT3705, minun DVD / CD-polttimen on TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata device.I äskettäin uudelleenasennettavien näköala noin 2 viikkoa sitten, ja minulla oli mahdollisuus polttaa CD: before.Your auttaa olisi huomattavasti appreciated.Thank teitä etukäteen.
hi mate, kokeile nero burn7 tämä on erinomainen poltto-ohjelma. saanen KNO kuinka u päästä
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
CD-asema ei anna minun polttaa CD: n sammcxo Drives & Removable Media 2 31. Jan 2008 08:58
Ajoitettu polttaa CD: lle? coolsafe General Software Chat 1 10th Jan 2008 21:31
Burn ISO roadhogg99 Multimedia & Codecs 2 21. lokakuu 2007 07:10
Lite-On SHW 1635s tapana polttaa DVD: t chris2626 Rautatavaran Chat 3 20th Feb 2007 14:46
Mitä voin käyttää polttaa DVD-levyille? Wizard General Software Chat 5 20 Sep 2006 12:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.