![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen vain huomannut, että järjestelmä ei voi polttaa CD-levyjä, on se ääni, data jne. .. Ive kokeillut eri poltto-ohjelmia, Nero, Windows Media Player ja se menee läpi palo prosessia, jos se on ollut polttava, kun se on valmis ja i tarkistaa polttaa, se antaa minulle virheitä, eikä mitään ole kirjoittanut disk.Ive testattu levyt toisella tietokoneella ja ne toimivat hyvin, olen myös käyttänyt samaa polttaminen ohjelmisto polttaa DVD-levyjä, ja että works fine aswell.my toimivien järjestelmä on vista, minun laptop on portti MT3705, minun DVD / CD-polttimen on TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata device.I äskettäin uudelleenasennettavien näköala noin 2 viikkoa sitten, ja minulla oli mahdollisuus polttaa CD: before.Your auttaa olisi huomattavasti appreciated.Thank teitä etukäteen. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytätkö saman cd: n koko ajan, jos niin kokeilla jotain erilaista, like....CD-R/CD + R
www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() My System: Jotkut muut rakastaja!
|
|
| |||
| |||
| ive käytetty levyt samat ennen ja ne poltettiin sakon, i myös tarkistaa toisessa tietokoneessa, onko levy oli ongelma, ja ne poltettiin hieno ... |
|
| |||
| |||
| Jos käytät samaa levyjä yhden polttimen jo pitkään, joskus ne lakata toimimasta että polttimen ja sinun täytyy muuttaa tyyppi Se ei ole levyjä yksin, että voisi olla ongelma, mutta nämä kaksi yhdistetään, myös mitä tehdä polttimen on?
__________________ www.Trade4Free.ie Todellinen uhka ei ole se, että tietokoneet alkavat ajatella, kuten miehetkin, mutta että miehet alkavat ajatella, kuten tietokoneisiin. Jos ei ole vaihtoehto, ei voida valita! ![]() |
|
| |||
| |||
| Tämä on malli TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata laite |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| CD-asema ei anna minun polttaa CD: n | sammcxo | Drives & Removable Media | 2 | 31. Jan 2008 08:58 |
| Ajoitettu polttaa CD: lle? | coolsafe | General Software Chat | 1 | 10th Jan 2008 21:31 |
| Burn ISO | roadhogg99 | Multimedia & Codecs | 2 | 21. lokakuu 2007 07:10 |
| Lite-On SHW 1635s tapana polttaa DVD: t | chris2626 | Rautatavaran Chat | 3 | 20th Feb 2007 14:46 |
| Mitä voin käyttää polttaa DVD-levyille? | Wizard | General Software Chat | 5 | 20 Sep 2006 12:14 |
| Thread Tools | |
| |