mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

Cant branden cd's, dvd's branden, maar fijn?

Reply

Thread Tools
Old 27 okt 2007, 18:40
Nieuw Lid Fractie

Default Cant branden cd's, dvd's branden, maar fijn?

Ik heb zojuist gemerkt dat mijn systeem niet branden van cd's, zij het audio, gegevens, enz. .. Ive geprobeerd verschillende programma's branden, Nero, Windows Media Player en het gaat door het brandproces alsof het branden, wanneer het klaar is en ik controleren branden, maar geef me fouten, en niets is geschreven om disk.Ive getest de schijven op een andere computer en ze werken prima, heb ik ook gebruikt dezelfde brandende software voor het branden van dvd's en dat werkt prima aswell.my bedrijfsresultaat systeem is Vista, mijn laptop is een gateway MT3705, mijn DVD / CD brander is TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata device.I onlangs opnieuw vergezicht over 2 weken geleden, en ik was in staat om CDs before.Your hulp zou sterk appreciated.Thank u bij voorbaat.
Old 30 oktober 2007, 16:14
Moderator Groep

Bent u met dezelfde cd's de hele tijd, zo ja, probeer met een andere soort, like....CD-R/CD + R

Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (stock volt)
Moederbord:
Biostar TPower I45
RAM Geheugen:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Graphics Card (s):
X1950 Pro
Sound Card:
Hard Drive (s):
2
Optische Drive (s):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Case / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Koeling:
Big Typhoon VX
Netwerk / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "Widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 30 oktober 2007, 18:50
Nieuw Lid Fractie

ive gebruikte schijven uit dezelfde reeks voor en zij verbrand fijn, ik ook op een andere computer om te zien of de schijf was het probleem en zij verbrand fijn ...
Old 30 oktober 2007, 19:41
Moderator Groep

Als u dezelfde schijven op een brander voor een lange tijd soms zullen ze stoppen met werken in deze brander en u moet u het type
Het is niet de schijven alleen dat kan het probleem, maar de twee samen, ook wat make-brander is het?

Old 31 oktober 2007, 20:23
Nieuw Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SocialWarfare View Post
Als u dezelfde schijven op een brander voor een lange tijd soms zullen ze stoppen met werken in deze brander en u moet u het type
Het is niet de schijven alleen dat kan het probleem, maar de twee samen, ook wat make-brander is het?
dit is het model TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata apparaat
Old 1 november 2007, 03:03
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tremaine66 View Post
Ik heb zojuist gemerkt dat mijn systeem niet branden van cd's, zij het audio, gegevens, enz. .. Ive geprobeerd verschillende programma's branden, Nero, Windows Media Player en het gaat door het brandproces alsof het branden, wanneer het klaar is en ik controleren branden, maar geef me fouten, en niets is geschreven om disk.Ive getest de schijven op een andere computer en ze werken prima, heb ik ook gebruikt dezelfde brandende software voor het branden van dvd's en dat werkt prima aswell.my bedrijfsresultaat systeem is Vista, mijn laptop is een gateway MT3705, mijn DVD / CD brander is TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata device.I onlangs opnieuw vergezicht over 2 weken geleden, en ik was in staat om CDs before.Your hulp zou sterk appreciated.Thank u bij voorbaat.
hi mate, probeer nero burn7 dit is een exellent brandende programma. Laat me kno hoe u get over
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
CD Drive laat me niet branden van cd's sammcxo Drives & Removable Media 2 31 Jan 2008 08:58
Geplande branden op cd? coolsafe Algemene programmatuurnoot Chat 1 10 Jan 2008 21:31
Burn ISO roadhogg99 Multimedia & Codecs 2 21 okt 2007 07:10
Lite-On SHW 1635s wont branden van DVD's chris2626 Algemeen Hardware Chat 3 20 feb 2007 14:46
Wat moet ik gebruiken voor het branden van DVD's met? Wizard Algemene programmatuurnoot Chat 5 20e Sep 2006 12:14
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.