![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har nettopp oppdaget at min vil ikke brenne CDer, det være seg lyd, data, etc. .. Ive forsøkt forskjellige brenne programmer, nero, Windows Media Player, og den går gjennom brenning prosess som om det var brenning, når den er ferdig og jeg bekrefte brenne, det gir meg feil, og ingenting er skrevet til disk.Ive testet diskene på en annen datamaskin, og de fungerer bra, jeg har også brukt samme brenning programvare for å brenne DVDer og som fungerer fint aswell.my opererer Systemet er vista, min laptop er en gateway MT3705 min dvd / cd brenner er TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata device.I nylig reinstallert vista om 2 uker siden, og jeg var i stand til å brenne CDer before.Your hjelpe ville være stor appreciated.Thank deg på forhånd. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Bruker du samme cd's hele tiden, hvis så prøv med en annen type, like....CD-R/CD + R
www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() Min System: Noen andre lover!
|
|
| |||
| |||
| Ive brukt platene fra samme sett før og de brente fine jeg også se på en annen maskin for å se om platen var problemet, og de brente fin ... |
|
| |||
| |||
| Hvis du bruker samme plater på en brenner på lenge iblant de vil slutte å fungere i det brenner og du må endre type Det er ikke plater alene, som kan være problemet, men de to sammen, også hva gjør brenner er det?
__________________ www.Trade4Free.ie Den virkelige faren er ikke at datamaskiner skal begynne å tenke som menn, men at mennene begynner å tenke som datamaskiner. Hvor det ikke er noe alternativ, kan det ikke noe valg! ![]() |
|
| |||
| |||
| Dette er den modellen TSSTcorp cd / dvdw TS-l632d ata enhet |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| CD-stasjon lar meg ikke brenne CDer | sammcxo | Drivere og flyttbare medier | 2 | 31 januar 2008 08:58 |
| Planlagt brenne på cd? | coolsafe | General Software Chat | 1 | 10 januar 2008 21:31 |
| Burn ISO | roadhogg99 | Multimedia & Kodeker | 2 | 21 oktober 2007 07:10 |
| Lite-on shw 1635s wont brenne DVDer | chris2626 | General Hardware Chat | 3 | 20 februar 2007 14:46 |
| Hva kan jeg bruke til å brenne en DVD med? | Veiviser | General Software Chat | 5 | 20nde sep 2006 12:14 |
| Thread Tools | |
| |