![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag har just upptäckt att min dator inte kommer att bränna CD-skivor, oavsett om det är ljud, data, etc. .. Ive försökt olika brännande program, Nero, Windows Media Player och den går genom bränningen som om det var brännande, när den är klar och jag kontrollera brinna, det ger mig fel, och ingenting har skrivit till disk.Ive testat diskar på en annan dator och de fungerar bra, jag har också använt samma bränning programvara för att bränna DVD-skivor och det fungerar bra aswell.my verksamma Systemet är vista, min laptop är en gateway MT3705, min dvd / cd brännare är TSSTcorp cd / dvdw ts-l632d ata device.I nyligen installerat Vista ca 2 veckor sedan, och jag hade möjlighet att bränna CD-skivor before.Your hjälpa till skulle det bli betydligt appreciated.Thank du i förväg. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Använder du samma skivor hela tiden, så prova att använda ett annat slag, like....CD-R/CD + R
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| |||
| |||
| ive används skivor från samma före och de brände fina jag också kolla på en annan dator för att se om skivan var problemet och de brände fina ... |
|
| |||
| |||
| Om du använder samma skivor på en brännare under lång tid ibland kommer de att sluta arbeta i den brännare och du måste ändra typ Det är inte skivor enbart som kan vara problemet, men de två i kombination, också det som gör brännaren är det?
__________________ www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() |
|
| |||
| |||
| Detta är den modell TSSTcorp cd / dvdw ts-l632d ATA-enhet |
|
| |||
| |||
| Citat:
|