mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Cant afspille lyd-cd

Reply

Thread Tools
Old 19. sep 2007, 11:00
Ny Medlem Gruppen

Default Cant afspille lyd-cd

Jeg finde min computer ikke er i stand til at afspille lyd-cd'er.

Når jeg sætter en lyd-cd i min cd-rom-drev, Windows genkender en lyd-cd er i drevet og kommer op med de muligheder for at spille eller importere spor i iTunes, men når jeg klikker på enhver mulighed iTunes åbner som det skal b ut gør ikke anerkende at der er en cd i drevet, der skal afspilles.

Jeg har også forsøgt at åbne cd'er i media player og magt DVD uden luck.Data cd'er arbejder imidlertid som er dvd'er. Det bruges til at afspille lyd-cd'er også fint.

Kan nogen oplyse mig som ton hvad problemet kunne være? Min computer kører på XP, hvis det hjælper overhovedet? Tak!
Old 19. sep 2007, 11:07
Rik
Bandlyst Gruppen

Må data cd arbejde bøde?

Mit system: Glowbox

Processor (s):
AMD Athlon 64bit 3000 + Newcastle S754
Bundkort:
Asus K8V-X
RAM Hukommelse:
512meg Infineon pc3200
Grafikkort (r):
Sapphire Radeom 9600 Pro Atlantis 128MB
Lydkort:
AC97
Harddisk (e):
40gig, 80gig, og 200gig
Optisk drev (r):
1 * CD-brænder, 1 * DVD-ROM
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Nu internet
Monitor (s):
Dell 19 "
Operating System (s):
XP Pro
Old 19. sep 2007, 11:16
Ny Medlem Gruppen

yeah Jeg har et støvler foto cd som jeg prøvet og det virker fint
Old 19. sep 2007, 11:22
Rik
Bandlyst Gruppen

Så itunes er sandsynligvis årsagen til dit problem. Det har lidt af en historie.

Afinstallation derefter geninstallere det kan hjælpe.
Old 19. sep 2007, 11:27
Ny Medlem Gruppen

Men cd'er kan ikke afspilles på en hvilken som helst media player på alle? Kan det stadig være iTunes?

Også hvis jeg afinstallere og geninstallere alle mine edited bibliotek info for spor, dvs navn og kunstneren skal gemmes og hvor?
Old 19. sep 2007, 11:51
Rik
Bandlyst Gruppen

Det ser ud til, at iTunes har rodet op din fil foreninger for CD spiller, så det kan godt være at standse Windows Media Player i at fungere korrekt.

Med hensyn til dit bibliotek info, undskyld, jeg har ingen idé.

Efter at have set mange mange problemer forårsaget af iTunes jeg undgå det som pesten.
Old 19. sep 2007, 12:29
Redaktør Gruppen

Deres sange er gemt på computeren, ikke i iTunes selv.

Når du gemmer musik det sparer til en mappe på din computer. Ligesom enhver download.

Old 19. sep 2007, 12:30
Redaktør Gruppen

Windows ® XP File Association Rettelser http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Sort skærm / Audio Kun når de forsøger at afspille video capper General Software Chat 4 3 november 2009 18:21
Pin tilordninger for Realtek ac'97 lyd for via (r) audio controller?!?! Jorge Luis Lyd, højtalere og MP3-afspillere 0 11th May 2009 12:52
Audio / Modem Device om High Definition Audio Bus? Mully D General Hardware Chat 10 5 juli 2008 14:19
Der er bedre for lydoptagelse - Creative / M-Audio ghozt Lyd, højtalere og MP3-afspillere 2 30 januar 2008 14:54
Ingen lyd på DVD afspiller philpow Multimedia & Codecs 5 15 oktober 2007 06:32
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.