![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen löytää minun tietokone voi toistaa audio-CD-levyjä. Kun esitin Audio CD minun CD-ROM-asema, ikkunat tunnustaa audio-cd on asema ja tulee laatia vaihtoehtoja pelata tai maahantuonnin kappaleet iTunesissa, mutta kun napsautan mahdollisuutta iTunes avautuu kuten pitääkin b ut ei ei tunnusta on CD-asema on ollut. Olen myös yrittänyt avaamalla CD-mediasoitin ja sähkön DVD ilman luck.Data CD-levyt toimivat kuitenkin, kuten DVD-levyjä. Se käyttää toistaa audio-CD-levyjä sekin. Voiko joku kertoa minulle, koska ton mikä ongelma voisi olla? Oma tietokone toimii XP jos tämä auttaa ollenkaan? Kiitos! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko tietojen cd työn kunnossa?
| |||
| |||
| joo minulla on saappaat kuva cd jota yritin ja että works fine |
|
| |||
| |||
| Sitten itunes on todennäköisesti aiheuttaa ongelman. Se on hieman historiaa. Poistamalla sitten uudelleenasentamistoiminnot se voi auttaa. |
|
| |||
| |||
| Mutta CD-levyjä ei voi toistaa kaikki mediasoitin ollenkaan? Se voisi silti olla iTunes? Myös, jos i poistaa ja asentaa uudelleen kaikki minun edited kirjaston Info raitoja, eli nimi ja taiteilija tallennetaan ja missä? |
|
| |||
| |||
| Näyttää siltä, itunes on sekaisin tiedosto yhdistysten cd soi niin se voisi hyvinkin olla pysähtymättä Windows Media Player toimimasta kunnolla. Mitä kirjaston info, anteeksi, minulla ei ole aavistustakaan. Kun näkee monet aiheuttamista ongelmista itunes i välttää niin kuin rutto. |
|
| |||
| |||
| Musiikkikappaleet tallennetaan tietokoneellesi, eikä iTunes itse. Kun tallennat musiikkia se säästää johonkin kansioon tietokoneellesi. Aivan kuten mikä tahansa ladata. |
|
| |||
| |||
| Windows ® XP Tiedostojen Association korjaukset http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm |