![]() |
|
| |||
| |||
| Ik ben het vinden van mijn computer niet in staat om te spelen audio-cd's. Als ik een audio cd in mijn cd-rom drive, Windows herkent een audio-cd in de drive en wordt geleverd met de opties om te spelen of tracks importeren in iTunes, maar als ik klik op een optie iTunes opent zoals het zou moeten b ut doet niet beseffen dat er een CD in de drive moet worden afgespeeld. Ik heb ook geprobeerd het openen van de cd's in de media player en power dvd met luck.Data geen cd's werken echter, net als de dvd's. Hij gebruikt voor het afspelen van audio-cd's ook goed. Kan iemand mij verlichten ton wat het probleem zou kunnen zijn? Mijn computer draait op XP als dit helpt helemaal? Bedankt! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft gegevens-cd's werken prima?
| |||
| |||
| ja ik heb een laarzen foto-cd die ik heb geprobeerd en dat werkt prima |
|
| |||
| |||
| Dan itunes is waarschijnlijk de oorzaak van uw probleem. Het heeft een beetje een geschiedenis. Deïnstalleren vervolgens opnieuw te installeren kan helpen. |
|
| |||
| |||
| Maar cd's niet afspelen op elke mediaspeler op alle? Kan het nog steeds iTunes? Ook als ik het verwijderen en opnieuw installeren zal al mijn bewerkt bibliotheek info voor tracks, dwz de naam en artiest worden opgeslagen en waar? |
|
| |||
| |||
| Het lijkt alsof itunes heeft messed up van uw bestand verenigingen voor het afspelen van cd kan dus wel stoppen met windows media player van het goed werkt. Als voor uw bibliotheek info, sorry, ik heb geen idee. Na het zien van heel veel problemen veroorzaakt door itunes i vermijden als de pest. |
|
| |||
| |||
| Uw muziek op uw computer zijn opgeslagen, niet in iTunes zelf. Wanneer u muziek bespaart in een map op uw computer. Net zoals elke download. |
|
| |||
| |||
| Windows ® XP File Association Fixes http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Zwart scherm / Audio Alleen wanneer Trying to Play Video | Capper | Algemene programmatuurnoot Chat | 4 | 3 november 2009 18:21 |
| Pin opdrachten voor Realtek AC'97 audio via (r) audio controller?!?! | Jorge Luis | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 0 | 11 jun 2009 12:52 |
| Audio / Modem Device on High Definition Audio Bus? | Mully D | Algemeen Hardware Chat | 10 | De 5 juli 2008 14:19 |
| Welke is beter voor audio-opname - Creative / M-Audio | ghozt | Geluid, Speakers & MP3 Spelers | 2 | 30 Jan 2008 14:54 |
| Geen geluid op dvd afspelen | philpow | Multimedia & Codecs | 5 | 15 okt 2007 06:32 |
| Thread Tools | |
| |