![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg er å finne maskinen min ikke kan spille av lyd-CDer. Når jeg legger et lyd-CD i min CD-ROM-stasjon, erkjenner vinduer en lyd-CD i stasjonen, og kommer opp med alternativer til å spille eller importere sanger i iTunes, men når jeg klikker på et valg iTunes åpnes som den burde b ut does ikke anerkjenne det er en CD i stasjonen som skal spilles. Jeg har også forsøkt å åpne CDer i mediespilleren og makt DVD uten luck.Data CDene virker imidlertid som er DVDer. Det pleide å spille av lyd-CDer fine også. Kan noen opplyse meg som tonn hva problemet kan være? Datamaskinen kjører på XP hvis dette hjelper i det hele tatt? Takk! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Do data cd arbeid fint?
| |||
| |||
| ja jeg har en støvler foto cd som jeg prøvd og det fungerer fint |
|
| |||
| |||
| Så itunes er trolig årsaken til problemet ditt. Det har litt av en historie. Avinstallere deretter installere det kan hjelpe. |
|
| |||
| |||
| Men Cds ikke vil spille på alle mediespillere i det hele tatt? Kan det likevel være iTunes? Også hvis jeg avinstallere og installere vil alle mine redigert biblioteket info for spor, dvs. navn og artist lagres og hvor? |
|
| |||
| |||
| Det ser ut som om iTunes har rotet opp filtilknytningene for cd spiller så det kunne vel være å stoppe Windows Media Player fungerer ordentlig. Som for biblioteket info, sorry, jeg aner ikke. Etter å ha sett mange mange problemer forårsaket av itunes jeg unngå det som pesten. |
|
| |||
| |||
| Sangene dine er lagret på datamaskinen din, ikke på iTunes selv. Når du lagrer musikken det sparer til en mappe på datamaskinen. Akkurat som en nedlasting. |
|
| |||
| |||
| Windows ® XP File Association Fixes http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Svart skjerm / Audio Bare når prøver å spille av video | capper | General Software Chat | 4 | 3 november 2009 18:21 |
| Pin oppdrag for Realtek ac'97 lyd via (r) audio controller?? | Jorge Luis | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 0 | 11 juni 2009 12:52 |
| Audio / Modem Device på High Definition Audio-Buss? | Mully D | General Hardware Chat | 10 | 5 juli 2008 14:19 |
| Som er bedre for lydopptak - Creative / M-Audio | ghozt | Lyd, høyttalere og MP3-spillere | 2 | 30 januar 2008 14:54 |
| Ingen lyd på dvd avspille | philpow | Multimedia & Kodeker | 5 | 15 oktober 2007 06:32 |
| Thread Tools | |
| |