![]() |
|
| |||
| |||
| Jag hitta min dator inte kan spela ljud-CD. När jag ställer en ljud-CD-skiva i min CD-ROM-enhet, fönster erkänner en ljud-cd i enheten och kommer upp med alternativ för att spela eller importera låtar i iTunes, men när jag klickar på något alternativ iTunes öppnas så som det ska b ut gör inte erkänna det finns en CD i satsningen på att spelas. Jag har också försökt att öppna CD-skivor i Media Player och makt DVD utan luck.Data CDs arbetar dock som DVD. Det används för att spela ljud-CD-skivor bra. Kan någon upplysa mig som ton vad problemet kan vara? Min dator kan köras på XP om det hjälper alls? Tack! |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har data cd arbete bra?
| |||
| |||
| Ja jag har en stövlar photo cd som jag provat och det fungerar bra |
|
| |||
| |||
| Sedan itunes är troligen orsaken till dina problem. Den har lite av en historia. Avinstallera sedan installera om det kan hjälpa. |
|
| |||
| |||
| Men CDs kommer inte att spela på alla mediespelare alls? Kan det fortfarande vara iTunes? Även om jag avinstallera och installera om alla mina edited biblioteket info om spår, det vill säga namn och artist ska sparas och var? |
|
| |||
| |||
| Det ser ut som om itunes har trasslat till din filassociationer för cd spela så det kan mycket väl vara att stoppa Windows Media Player från att fungera ordentligt. När det gäller biblioteket info, ledsen, jag har ingen aning. Efter att ha sett många problem som orsakas av iTunes i undvika det som pesten. |
|
| |||
| |||
| Dina låtar lagras på din dator, inte på iTunes själv. När du sparar musik sparar till en mapp på din dator. Precis som någon nedladdning. |
|
| |||
| |||
| Windows ® XP filassociationen Fixes http://www.dougknox.com/xp/file_assoc.htm |