![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er sikker på, at der er et simpelt svar på dette, men du meget simpelt, som jeg er bare, at når det kommer til computere! Min PC - Dell Dimension 5150 - Windows XP Jeg har lige købt Samsung Spinpoint 1TB HDD og Sharkoon Quickport SATA Caddy. Jeg planlægger at opgradere min SkyHD boksen ved hjælp af disse. Sluttet op, fik de sædvanlige bingbong. Ny hardware anerkendt osv. Indchecket i "Denne computer" og jeg kan ikke se de nye SamsungHDD & Caddy der? Kontrolleres - Device Manager - diskdrevene - og se det opført som almindelige eksterne USB-enhed. Hvorfor er det ikke at blive anerkendt, og hvorfor kan jeg ikke se det i min computer? Hvordan vil jeg bruge Kopier Plus-programmet til at overføre data fra min gamle Sky HDD, hvis min pc kan ikke finde den nye Caddy & HDD? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Check dette.
| |||
| |||
| Tak. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Brug af programmer på computer i netværket fra de vigtigste computerapplikationer | hotchef23 | Networking, Modemer & VoIP | 7 | 31. maj 2008 14:25 |
| USB-strømforsyning til 3,5 "Caddy | davidhardwick | Drives & flytbare medier | 3 | 20 november 2007 09:03 |
| Weird optiplex harddisk Caddy | Jimmy Hat | Drives & flytbare medier | 1 | 1 august 2007 02:44 |
| Thread Tools | |
| |