![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen varma, että on olemassa yksinkertaista vastausta, mutta kiitos hyvin yksinkertainen kuin olen vain, että kun on tietokoneita! Oma PC - Dell Dimension 5150 - Windows XP Olen juuri ostanut Samsung Spinpoint 1TB HDD ja Sharkoon Quickport SATA teerasia. Olen aikoo päivittää minun SkyHD laatikko käyttää näitä. Liitetty, sai tavallista bingbong. Uusi laitteisto tunnustettu jne. checked "Oma tietokone" ja en näe uuden SamsungHDD & Caddy siellä? Checked - Device Manager - Disc Drives - ja nähdä sen lueteltu General External USB Device. Miksi se ei tunnusta ja miksi en näe sitä Oma tietokone? Miten voin käyttää Kopioi Plus-ohjelma siirtää tietoja my old Sky HDD jos PC ei löydä uusia Caddy & HDD? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Katso tätä.
| |||
| |||
| Kiitos. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Käyttämällä ohjelmien tietokoneen verkon tärkeimmät tietokonesovellukset | hotchef23 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 7 | 31. toukokuuta 2008 14:25 |
| USB-virtalähde 3,5 "teerasia | davidhardwick | Drives & Removable Media | 3 | 20. marraskuu 2007 09:03 |
| Oudot OptiPlex kiintolevylle teerasia | Jimmy Hat | Drives & Removable Media | 1 | 1. elo 2007 02:44 |
| Thread Tools | |
| |