mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

Kan ikke se nye HDD & Caddy i Min datamaskin?

Reply

Thread Tools
Old 3 mai 2008, 08:58
New Member Group

Default Kan ikke se nye HDD & Caddy i Min datamaskin?

Jeg er sikker på at det er et enkelt svar på dette men svært enkel som jeg er akkurat som når det gjelder datamaskiner!

Min PC - Dell Dimension 5150 - Windows XP

Jeg har nettopp kjøpt Samsung Spinpoint 1TB HDD og Sharkoon Quickport SATA Caddy. Jeg planlegger å oppgradere SkyHD boksen ved hjelp av disse.

Koblet opp, har den vanlige bingbong. Ny maskinvare anerkjent etc. Checked i "Min datamaskin" og jeg kan ikke se den nye SamsungHDD & Caddy der?

Checked - Enhetsbehandling - Disc Drives - og se den som General ekstern USB-enhet.

Hvorfor er den ikke blir anerkjent, og hvorfor kan jeg ikke se det på min datamaskin?

Hvordan vil jeg bruke Kopier Plus program for å overføre data fra min gamle Sky HDD hvis PC-en ikke kan finne den nye Caddy & HDD?
Old 3 mai 2008, 09:53
Administrator Group

Sjekk dette.

http://support.microsoft.com/kb/309000

Drives iblant må være tilordnet en stasjonsbokstav i disken krybbe.

Min System: Hybr! D

Prosessor (er):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Hovedkort:
HP nForce 560
RAM-minne:
2GB DDR2 PC2-5300
Graphics Card (s):
Nvidia 7150M Om bord Integrert
Lydkort:
5.1 Om bord Integrert
Harddisk (er):
250GB 5400RPM SATA300
Optisk stasjon (er):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Case / PSU:
Stock HP
Cooling:
Stock HP
Nettverk / Internett:
10/100 Nic / 10MB Virgin Kabel
Skjerm (er):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 3 mai 2008, 23:08
New Member Group

Takk.
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Bruke programmer på datamaskinen i nettverket fra hoveddatamaskinen hotchef23 Nettverk, modem og VoIP 7 31 mai 2008 14:25
USB-strømforsyningen til 3.5 "Caddy davidhardwick Drivere og flyttbare medier 3 20 nov 2007 09:03
Rare optiplex harddisken Caddy Jimmy Hat Drivere og flyttbare medier 1 1 august 2007 02:44
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.