![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jeg er sikker på at det er et enkelt svar på dette men svært enkel som jeg er akkurat som når det gjelder datamaskiner! Min PC - Dell Dimension 5150 - Windows XP Jeg har nettopp kjøpt Samsung Spinpoint 1TB HDD og Sharkoon Quickport SATA Caddy. Jeg planlegger å oppgradere SkyHD boksen ved hjelp av disse. Koblet opp, har den vanlige bingbong. Ny maskinvare anerkjent etc. Checked i "Min datamaskin" og jeg kan ikke se den nye SamsungHDD & Caddy der? Checked - Enhetsbehandling - Disc Drives - og se den som General ekstern USB-enhet. Hvorfor er den ikke blir anerkjent, og hvorfor kan jeg ikke se det på min datamaskin? Hvordan vil jeg bruke Kopier Plus program for å overføre data fra min gamle Sky HDD hvis PC-en ikke kan finne den nye Caddy & HDD? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Sjekk dette.
| |||
| |||
| Takk. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Bruke programmer på datamaskinen i nettverket fra hoveddatamaskinen | hotchef23 | Nettverk, modem og VoIP | 7 | 31 mai 2008 14:25 |
| USB-strømforsyningen til 3.5 "Caddy | davidhardwick | Drivere og flyttbare medier | 3 | 20 nov 2007 09:03 |
| Rare optiplex harddisken Caddy | Jimmy Hat | Drivere og flyttbare medier | 1 | 1 august 2007 02:44 |
| Thread Tools | |
| |