![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Jag är säker på att det är ett enkelt svar på detta, men snälla mycket enkel eftersom jag är bara det att när det gäller datorer! Min dator - Dell Dimension 5150 - Windows XP Jag har just köpt Samsung SpinPoint 1TB HDD och Sharkoon Quickport SATA Caddy. Jag planerar att uppgradera min SkyHD fält med hjälp av dessa. Koppla upp, fick de vanliga bingbong. Ny hårdvara redovisas etc. kontrolleras i "Den här datorn" och jag kan inte se den nya SamsungHDD & Caddy där? Incheckat - Enhetshanteraren - Disc Drives - och ser det som anges som generella externa USB-enheten. Varför går det inte att erkännas och varför kan jag inte se det i min dator? Hur ska jag använda Kopiera Plus-programmet för att överföra data från min gamla Sky hårddisken om datorn inte kan hitta nya Caddy & HDD? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kolla här.
| |||
| |||
| Tack. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Med hjälp av program på datorn i nätverket från centrala datortillämpningar | hotchef23 | Nätverk, Modem & VoIP | 7 | 31 maj 2008 14:25 |
| USB strömförsörjning till 3.5 "caddy | davidhardwick | Drives & Removable Media | 3 | 20 november 2007 09:03 |
| Konstiga optiplex hårddisk Caddy | Jimmy Hat | Drives & Removable Media | 1 | 1 august 2007 02:44 |
| Thread Tools | |
| |