mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Cd-drev kun arbejder efter boot op?

Reply

Thread Tools
Old 4. sep 2008, 12:41
Ny Medlem Gruppen

Default Cd-drev kun arbejder efter boot op?

Hey alle im ny i forum, anyways for de sidste par måneder er den eneste måde min CD R / RW ville genkende diske er efter boot op, så når som helst jeg ønskede at brænde en cd eller køre nogen jeg ville være nødt til at genstarte derefter indsætte disken , nu sine ikke genkende diske overhovedet.

også min USB-porte er ikke arbejder eller skære i og uden en masse

Tak,
-Scott
Old 4. sep 2008, 14:21
Donor-Gruppen

lyder som en defekt bundkort eller eventuelt en overophedning nord eller syd broen? Det ville forklare y det virker efter en genstart, da det vil afkøle bundkortet lidt. computeren wouldnt ske at være en Dell bærbar ville det?
Old 4. sep 2008, 17:43
Ny Medlem Gruppen

nope en hp desktop
Old 5. sep 2008, 01:32
Donor-Gruppen

godt jeg havde dette problem b4 med min bærbare computer, og det gik væk, når jeg reformattted min harddisk og geninstallere Windows.
Old 8. sep 2008, 11:02
Ny Medlem Gruppen

min cd-rom-drev virker ikke på alle nu, når jeg sætter en disk i det grønne lys holder blinker og den lille cdrom ikonet ved siden af min musemarkøren kommer til og fra, til og fra, og det holder forsøger at læse det, men det aldrig gør. Det gør ikke sagen, hvis jeg genstarter den eller ikke nu.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.