vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Drives & Removable Media

Register

CD-asema vain työpäivän jälkeen käynnisty?

Reply

Thread Tools
Old 4. Sep 2008, 12:41
Uusi Jäsen

Default CD-asema vain työpäivän jälkeen käynnisty?

Hei kaikki im uusi foorumi, anyways, että muutaman viime kuukauden ainoa tapa minun cd r / rw tunnustaisi levyjen jälkeen käynnisty, niin milloin halusin polttaa kaikki cd tai suorita mitään i olisi käynnistettävä aseta levy , nyt se ei tunnustaa levyjä ollenkaan.

myös minun usb portit eivät toimi tai paloitteleminen ja ulos paljon

Kiitos,
-Scott
Old 4. Sep 2008, 14:21
Rahoittajien ryhmän

Kuulostaa viallisen emolevyn tai mahdollisesti ylikuumenemisen pohjoiseen tai etelään silta? se selittää y se toimii sen jälkeen, kun uudelleenkäynnistä koska se jäähtyä emolevyn hieman. tietokone wouldnt sattuvat olemaan Dellin kannettava tietokone se?
Old 4. Sep 2008, 17:43
Uusi Jäsen

Nope HP työpöydälle
Old 5. Sep 2008, 01:32
Rahoittajien ryhmän

Minulla oli tämä ongelma b4 with my laptop, ja se meni pois, kun i reformattted minun kovalevylle ja uudelleenasennettavien ikkunat.
Old 8. Sep 2008, 11:02
Uusi Jäsen

Omat cd-rom-asema ei toimi lainkaan nyt, kun minun laittaa levy vihreää valoa pitää vilkkuu ja vähän cdrom vieressä minun hiiren osoitin tulee päälle ja pois päältä ja pois päältä ja se pitää yrittää lukea sen, mutta se ei koskaan tekee. Se doesnt asiassa, jos i uudelleen tai älä nyt.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? nightstar CPUs, Emolevyt & RAM 4 9 marraskuu 2009 10:30
Kovalevy ei toimi, kun se on uudelleen asennettu samkenwick Drives & Removable Media 1 28. toukokuuta 2009 18:33
Kiintolevy ongelma - Toissijainen Drive Ei Työskentely ashaiba Rautatavaran Chat 7 18th Mar 2009 11:40
Ulkoinen kovalevy ei toimi barnsleyman Drives & Removable Media 1 8. marraskuu 2007 08:11
SATA-kovalevy ei toimi Zen2007 Drives & Removable Media 11 8. Aug 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.