![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki im uusi foorumi, anyways, että muutaman viime kuukauden ainoa tapa minun cd r / rw tunnustaisi levyjen jälkeen käynnisty, niin milloin halusin polttaa kaikki cd tai suorita mitään i olisi käynnistettävä aseta levy , nyt se ei tunnustaa levyjä ollenkaan. myös minun usb portit eivät toimi tai paloitteleminen ja ulos paljon Kiitos, -Scott |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa viallisen emolevyn tai mahdollisesti ylikuumenemisen pohjoiseen tai etelään silta? se selittää y se toimii sen jälkeen, kun uudelleenkäynnistä koska se jäähtyä emolevyn hieman. tietokone wouldnt sattuvat olemaan Dellin kannettava tietokone se? |
|
| |||
| |||
| Nope HP työpöydälle |
|
| |||
| |||
| Minulla oli tämä ongelma b4 with my laptop, ja se meni pois, kun i reformattted minun kovalevylle ja uudelleenasennettavien ikkunat. |
|
| |||
| |||
| Omat cd-rom-asema ei toimi lainkaan nyt, kun minun laittaa levy vihreää valoa pitää vilkkuu ja vähän cdrom vieressä minun hiiren osoitin tulee päälle ja pois päältä ja pois päältä ja se pitää yrittää lukea sen, mutta se ei koskaan tekee. Se doesnt asiassa, jos i uudelleen tai älä nyt. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| PC tapana Boot kun kiintolevy on liitettynä. Emolevyn tai Kovalevy ongelma? | nightstar | CPUs, Emolevyt & RAM | 4 | 9 marraskuu 2009 10:30 |
| Kovalevy ei toimi, kun se on uudelleen asennettu | samkenwick | Drives & Removable Media | 1 | 28. toukokuuta 2009 18:33 |
| Kiintolevy ongelma - Toissijainen Drive Ei Työskentely | ashaiba | Rautatavaran Chat | 7 | 18th Mar 2009 11:40 |
| Ulkoinen kovalevy ei toimi | barnsleyman | Drives & Removable Media | 1 | 8. marraskuu 2007 08:11 |
| SATA-kovalevy ei toimi | Zen2007 | Drives & Removable Media | 11 | 8. Aug 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |