mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

CD-station werkt alleen na het opstarten?

Reply

Thread Tools
Old 4e sep 2008, 12:41
Nieuw Lid Fractie

Default CD-station werkt alleen na het opstarten?

Hey allemaal im nieuw op het forum, toch voor de laatste paar maanden is de enige manier mijn CD R / RW discs zou herkennen is na opstarten, zodat op elk moment wilde ik een cd branden of voer elk Ik zou opnieuw op te starten dan plaatst u de schijf , nu haar niet herkennen van schijven met alles.

ook mijn USB-poorten werken niet of snijden in en uit een stuk

Bedankt,
-Scott
Old 4e sep 2008, 14:21
Donor Groep

klinkt als een defect moederbord of eventueel een oververhitting van noord of zuid brug? dat zou verklaren y het werkt na een reboot omdat het afkoelen het moederbord een beetje. uw computer wouldnt gebeuren als een dell laptop zou het?
Old 4e sep 2008, 17:43
Nieuw Lid Fractie

nope een HP desktop
Old 5e sep 2008, 01:32
Donor Groep

Ik had dit probleem b4 met mijn laptop en hij ging weg toen ik reformattted mijn harde schijf en Windows opnieuw geïnstalleerd.
Old 8e sep 2008, 11:02
Nieuw Lid Fractie

mijn cd-rom-station werkt niet op alle thans, als ik een schijf in het groene lampje blijft knipperen en de kleine cdrom pictogram naast mijn muisaanwijzer gaat aan en uit in-en uitschakelen en het blijft proberen om het te lezen, maar het nooit doet. Het doesnt kwestie als ik opnieuw opstart of niet nu.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? nightstar CPUs, Moederborden & RAM 4 9 november 2009 10:30
Harde schijf werkt niet na opnieuw installeren samkenwick Drives & Removable Media 1 28 mei 2009 18:33
Harddrive Probleem - Secundaire Drive werkt niet ashaiba Algemeen Hardware Chat 7 18 mrt 2009 11:40
Externe harde schijf werkt niet barnsleyman Drives & Removable Media 1 8 Nov 2007 08:11
SATA-harde schijf werkt niet Zen2007 Drives & Removable Media 11 De 8 augustus 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.