![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal im nieuw op het forum, toch voor de laatste paar maanden is de enige manier mijn CD R / RW discs zou herkennen is na opstarten, zodat op elk moment wilde ik een cd branden of voer elk Ik zou opnieuw op te starten dan plaatst u de schijf , nu haar niet herkennen van schijven met alles. ook mijn USB-poorten werken niet of snijden in en uit een stuk Bedankt, -Scott |
|
| |||
| |||
| klinkt als een defect moederbord of eventueel een oververhitting van noord of zuid brug? dat zou verklaren y het werkt na een reboot omdat het afkoelen het moederbord een beetje. uw computer wouldnt gebeuren als een dell laptop zou het? |
|
| |||
| |||
| nope een HP desktop |
|
| |||
| |||
| Ik had dit probleem b4 met mijn laptop en hij ging weg toen ik reformattted mijn harde schijf en Windows opnieuw geïnstalleerd. |
|
| |||
| |||
| mijn cd-rom-station werkt niet op alle thans, als ik een schijf in het groene lampje blijft knipperen en de kleine cdrom pictogram naast mijn muisaanwijzer gaat aan en uit in-en uitschakelen en het blijft proberen om het te lezen, maar het nooit doet. Het doesnt kwestie als ik opnieuw opstart of niet nu. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| PC Wont Boot wanneer Hard Drive is aangesloten. Moederbord of harde schijf Probleem? | nightstar | CPUs, Moederborden & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Harde schijf werkt niet na opnieuw installeren | samkenwick | Drives & Removable Media | 1 | 28 mei 2009 18:33 |
| Harddrive Probleem - Secundaire Drive werkt niet | ashaiba | Algemeen Hardware Chat | 7 | 18 mrt 2009 11:40 |
| Externe harde schijf werkt niet | barnsleyman | Drives & Removable Media | 1 | 8 Nov 2007 08:11 |
| SATA-harde schijf werkt niet | Zen2007 | Drives & Removable Media | 11 | De 8 augustus 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |