mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

CD-stasjon bare virke etter støvel opp?

Reply

Thread Tools
Old 4de Sep 2008, 12:41
New Member Group

Hei alle im nye forumet, anyways for de siste månedene den eneste måten min cd R / RW ville gjenkjenne plater er etter støvel opp, så når jeg ønsket å brenne noen cd eller kjøre noen jeg måtte starte på nytt og deretter sette inn platen , nå er det ikke erkjenner plater overhodet.

også min usb portene ikke arbeide eller klippe ut og inn mye

Takk,
-Scott
Old 4de Sep 2008, 14:21
Donor Group

høres ut som en defekt hovedkort eller muligens en overoppheting nord eller sør bro? som ville forklare y fungerer etter en omstart så vil det kjøle seg ned hovedkortet litt. datamaskinen wouldnt skje for å være en dell laptop ville det?
Old 4de Sep 2008, 17:43
New Member Group

Nope en hp skrivebordet
Old 5te Sep 2008, 01:32
Donor Group

vel jeg hadde dette problemet B4 med min laptop, og det gikk unna da jeg reformattted min harddisk og reinstallert windows.
Old 8nde Sep 2008, 11:02
New Member Group

min CD-ROM-stasjonen fungerer ikke i det hele tatt nå, når jeg setter i en plate på grønt lys holder blinker og den lille cdrom ikonet ved siden av mitt musepekeren kommer av og på av og på, og det holder å prøve å lese den, men det aldri gjør. Det doesnt matter hvis jeg starter den på nytt eller ikke nå.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.