mindre kapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

CD-enheten endast arbetar efter starta upp?

Reply

Thread Tools
Old 4:e Sep 2008, 12:41
New Member Group

Default CD-enheten endast arbetar efter starta upp?

Hej alla im nya på forumet, i alla fall för de senaste månaderna enda sättet min cd r / rw skulle erkänna skivor är sedan starta upp, så när som helst jag ville bränna någon cd eller köra något jag skulle behöva starta sedan lägger in skivan Nu har inte erkänna skivor alls.

också mina usb portar inte fungerar eller skär in och ut en massa

Tack,
-Scott
Old 4:e Sep 2008, 14:21
Givargruppen

låter som ett fel på moderkortet eller möjligen en överhettning norr eller söder bro? som skulle förklara y det fungerar efter en omstart eftersom det kommer att svalna moderkortet lite. datorn wouldnt råkar vara en Dell laptop skulle det?
Old 4:e Sep 2008, 17:43
New Member Group

nope en hp desktop
Old 5:e Sep 2008, 01:32
Givargruppen

och jag hade detta problem b4 med min laptop och det gick bort när jag reformattted min hårddisk och installerat om Windows.
Old 8:e Sep 2008, 11:02
New Member Group

min CD-ROM-enhet inte fungerar alls nu, när jag sätter i en skiva i den gröna lampan fortsätter att blinka och den lilla cdrom bredvid min muspekaren kommer på och stänga av och på och den håller som försöker läsa den men aldrig gör. Det spelar ingen roll om jag startar om den eller inte nu.
Reply

Register

Komihåglista

Liknande Trådar
Tråd Thread Starter Forum Svar Senaste Inlägg
PC vana Boot när hårddisken är ansluten. Moderkort eller hårddisk Problem? nightstar Processorer, moderkort & RAM 4 9 november 2009 10:30
Hårddisk inte arbetar efter en ny installeras samkenwick Drives & Removable Media 1 28 maj 2009 18:33
Hårddisk Problem - Secondary Drive fungerar inte ashaiba General Hardware Chat 7 18 mars 2009 11:40
Extern hårddisk inte fungerar barnsleyman Drives & Removable Media 1 8 november 2007 08:11
SATA hårddisk inte fungerar Zen2007 Drives & Removable Media 11 8 august 2007 04:57
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.