![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla im nya på forumet, i alla fall för de senaste månaderna enda sättet min cd r / rw skulle erkänna skivor är sedan starta upp, så när som helst jag ville bränna någon cd eller köra något jag skulle behöva starta sedan lägger in skivan Nu har inte erkänna skivor alls. också mina usb portar inte fungerar eller skär in och ut en massa Tack, -Scott |
|
| |||
| |||
| låter som ett fel på moderkortet eller möjligen en överhettning norr eller söder bro? som skulle förklara y det fungerar efter en omstart eftersom det kommer att svalna moderkortet lite. datorn wouldnt råkar vara en Dell laptop skulle det? |
|
| |||
| |||
| nope en hp desktop |
|
| |||
| |||
| och jag hade detta problem b4 med min laptop och det gick bort när jag reformattted min hårddisk och installerat om Windows. |
|
| |||
| |||
| min CD-ROM-enhet inte fungerar alls nu, när jag sätter i en skiva i den gröna lampan fortsätter att blinka och den lilla cdrom bredvid min muspekaren kommer på och stänga av och på och den håller som försöker läsa den men aldrig gör. Det spelar ingen roll om jag startar om den eller inte nu. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| PC vana Boot när hårddisken är ansluten. Moderkort eller hårddisk Problem? | nightstar | Processorer, moderkort & RAM | 4 | 9 november 2009 10:30 |
| Hårddisk inte arbetar efter en ny installeras | samkenwick | Drives & Removable Media | 1 | 28 maj 2009 18:33 |
| Hårddisk Problem - Secondary Drive fungerar inte | ashaiba | General Hardware Chat | 7 | 18 mars 2009 11:40 |
| Extern hårddisk inte fungerar | barnsleyman | Drives & Removable Media | 1 | 8 november 2007 08:11 |
| SATA hårddisk inte fungerar | Zen2007 | Drives & Removable Media | 11 | 8 august 2007 04:57 |
| Thread Tools | |
| |