![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Toshiba Laptop P200-123, ive været i stand til at brænde musik-cd'er på det hele tiden, men jeg for nylig wen't at gøre det ene og det er bare at vise sig som en data disk im benytter en cd-r, jeg kopierede musik på det og prøvet det på min cd-afspiller ingen lykke, ikke nogen, der ved hvad der skete Mange tak på forhånd xx |
|
| |||
| |||
| Hej Hvad bruger du til at brænde en CD, iTunes? Også, hvad der er den fejlmeddelelse du får? Mange tak Leo |
|
| |||
| |||
| Ive forsøgt, iTunes, Windows Media Player, Nero, og en Toshiba en. Budskabet im få er Indsæt en CD-R, CD-RW for at fortsætte, ive prøvet forskellige mærker af skiver, men ingen ser, dets lige bringe det op som en data disk xx |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows DVD Maker brænde til harddisk? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 2 | 16 marts 2009 05:12 |
| Cd-drev læser CD's, men min computer doesnt genkende cd'en i bakken | anthony361 | Drives & flytbare medier | 8 | 8 november 2008 04:20 |
| Drev genkender ikke blank CD / DVD's | Airescape | Drives & flytbare medier | 1 | 21. feb 2008 01:25 |
| Cant brænde CD'er, men DVD'er brænde bøde??? | tremaine66 | Drives & flytbare medier | 5 | 1 november 2007 03:03 |
| Thread Tools | |
| |