mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

CD Drive vil ikke lade mig brænde cd'er

Reply

Thread Tools
Old 31 januar 2008, 07:25
Ny Medlem Gruppen

Default CD Drive vil ikke lade mig brænde cd'er

Jeg har en Toshiba Laptop P200-123, ive været i stand til at brænde musik-cd'er på det hele tiden, men jeg for nylig wen't at gøre det ene og det er bare at vise sig som en data disk im benytter en cd-r, jeg kopierede musik på det og prøvet det på min cd-afspiller ingen lykke, ikke nogen, der ved hvad der skete

Mange tak på forhånd xx
Old 31. januar 2008, 08:53
Donor-Gruppen

Hej

Hvad bruger du til at brænde en CD, iTunes?

Også, hvad der er den fejlmeddelelse du får?

Mange tak

Leo
Old 31 januar 2008, 08:58
Ny Medlem Gruppen

Ive forsøgt, iTunes, Windows Media Player, Nero, og en Toshiba en.
Budskabet im få er Indsæt en CD-R, CD-RW for at fortsætte, ive prøvet forskellige mærker af skiver, men ingen ser, dets lige bringe det op som en data disk xx
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Windows DVD Maker brænde til harddisk? 4D (Fordy (Ford) Ollie Multimedia & Codecs 2 16 marts 2009 05:12
Cd-drev læser CD's, men min computer doesnt genkende cd'en i bakken anthony361 Drives & flytbare medier 8 8 november 2008 04:20
Drev genkender ikke blank CD / DVD's Airescape Drives & flytbare medier 1 21. feb 2008 01:25
Cant brænde CD'er, men DVD'er brænde bøde??? tremaine66 Drives & flytbare medier 5 1 november 2007 03:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.