![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on Toshiba Laptop P200-123, ive voinut polttaa musiikki-CD sitä koko ajan, mutta olen viime aikoina wen't tehdä yhdessä ja se on vain näy kuin Tietolevy im käyttämällä cd-r, i kopioida musiikkia päälle ja yritti se minun cd-soitin ei onnea, ei kukaan tiedä whats tapahtui Monet kiitokset etukäteen xx |
|
| |||
| |||
| Hei Mitä sinä käytät polttaa CD, iTunes? Myös sitä, mitä on virheilmoitus saat? Paljon kiitoksia Leo |
|
| |||
| |||
| Ive kokeillut, iTunes, Windows Media Player, nero ja Toshiba yksi. Viesti im päästä on lisää CD-R CD-RW jatkamaan ive kokeillut eri tekee levyjä, mutta ei katso, sen vain, että se muodostaa yhden Tietolevy xx |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Windows DVD Maker polttaa Hard Drive? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 2 | 16. Maaliskuu 2009 05:12 |
| CD-asema lukee CD: n, mutta minun tietokone doesnt tunnista CD-levy | anthony361 | Drives & Removable Media | 8 | 8. marraskuu 2008 04:20 |
| Asema ei tunnista tyhjiä CD: t / DVD: n | Airescape | Drives & Removable Media | 1 | 21. helmikuu 2008 01:25 |
| Cant polttaa cd: n, mutta DVD-levyjä polttaa sakko? | tremaine66 | Drives & Removable Media | 5 | 1. marraskuu 2007 03:03 |
| Thread Tools | |
| |