mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & Removable Media

Register

CD Drive laat me niet branden van cd's

Reply

Thread Tools
Old 31 januari 2008, 07:25
Nieuw Lid Fractie

Default CD Drive laat me niet branden van cd's

Ik heb een Toshiba laptop p200-123, ive kunnen branden van muziek cd's op het de hele tijd, maar ik heb onlangs een wen't te doen en het is alleen weergegeven als een dataschijf IM met behulp van een cd-r, i gekopieerde muziek op dit en probeerde hem in mijn cd speler geen geluk, Does anyone know whats gebeurd

Hartelijk dank op voorhand xx
Old 31 jan 2008, 08:53
Donor Groep

Hoi

Wat gebruikt u voor het branden van een cd, iTunes?

Ook wat is de foutmelding die u krijgt?

Many Thanks

Leo
Old 31 januari 2008, 08:58
Nieuw Lid Fractie

Ive geprobeerd, iTunes, Windows Media Player, Nero, en een Toshiba een.
De boodschap im getting is invullen van een CD-R CD-RW te zetten, ive probeerde verschillende merken van schijven, maar niet kijken, haar alleen om het als een dataschijf xx
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Windows DVD Maker branden op harde schijf? 4D (Fordy (Ford) Ollie Multimedia & Codecs 2 16 mrt 2009 05:12
CD-station leest cd's, maar mijn computer doesnt herkent de cd in lade anthony361 Drives & Removable Media 8 8 Nov 2008 04:20
Drive niet herkent lege cd's / dvd's Airescape Drives & Removable Media 1 21 feb 2008 01:25
Cant branden cd's, dvd's branden, maar fijn? tremaine66 Drives & Removable Media 5 1 Nov 2007 03:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.