![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een Toshiba laptop p200-123, ive kunnen branden van muziek cd's op het de hele tijd, maar ik heb onlangs een wen't te doen en het is alleen weergegeven als een dataschijf IM met behulp van een cd-r, i gekopieerde muziek op dit en probeerde hem in mijn cd speler geen geluk, Does anyone know whats gebeurd Hartelijk dank op voorhand xx |
|
| |||
| |||
| Hoi Wat gebruikt u voor het branden van een cd, iTunes? Ook wat is de foutmelding die u krijgt? Many Thanks Leo |
|
| |||
| |||
| Ive geprobeerd, iTunes, Windows Media Player, Nero, en een Toshiba een. De boodschap im getting is invullen van een CD-R CD-RW te zetten, ive probeerde verschillende merken van schijven, maar niet kijken, haar alleen om het als een dataschijf xx |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Windows DVD Maker branden op harde schijf? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Codecs | 2 | 16 mrt 2009 05:12 |
| CD-station leest cd's, maar mijn computer doesnt herkent de cd in lade | anthony361 | Drives & Removable Media | 8 | 8 Nov 2008 04:20 |
| Drive niet herkent lege cd's / dvd's | Airescape | Drives & Removable Media | 1 | 21 feb 2008 01:25 |
| Cant branden cd's, dvd's branden, maar fijn? | tremaine66 | Drives & Removable Media | 5 | 1 Nov 2007 03:03 |
| Thread Tools | |
| |