mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drivere og flyttbare medier

Register

CD-stasjon lar meg ikke brenne CDer

Reply

Thread Tools
Old 31st 2008 jan 07:25
New Member Group

Default CD-stasjon lar meg ikke brenne CDer

Jeg har en Toshiba Laptop p200-123, Ive vært i stand til å brenne musikk-CDer på den hele tiden, men jeg nylig wen't gjøre en og det er bare å dukke opp som en plate im bruker en CD-R, i kopiert musikk på det, og prøvde den i min cd spilleren nei, Vet noen hva som skjedde

Mange takk på forhånd xx
Old 31 januar 2008, 08:53
Donor Group

Hei

Hva bruker du til å brenne en CD, iTunes?

Også hva er feilmeldingen du får?

Mange takk

Leo
Old 31st 2008 jan 08:58
New Member Group

Ive forsøkt, iTunes, Windows Media Player, nero, og en Toshiba-en.
Meldingen im får er kan du sette inn en CD-R CD-RW å fortsette, Ive forsøkt forskjellige gjør av plater, men ingen ser ut, det bare å ta det opp som en plate xx
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Windows DVD Maker brenne på harddisk? 4D (Fordy (Ford) Ollie Multimedia & Kodeker 2 16 mars 2009 05:12
CD-leser CD-er, men maskinen ikke gjenkjenner CD i skuffen anthony361 Drivere og flyttbare medier 8 8 nov 2008 04:20
Drive kjenner ikke igjen blank CD-er / DVD's Airescape Drivere og flyttbare medier 1 21 februar 2008 01:25
Cant brenne CD-er, men DVD-brenner fint?? tremaine66 Drivere og flyttbare medier 5 1 november 2007 03:03
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.