![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en Toshiba Laptop p200-123, Ive vært i stand til å brenne musikk-CDer på den hele tiden, men jeg nylig wen't gjøre en og det er bare å dukke opp som en plate im bruker en CD-R, i kopiert musikk på det, og prøvde den i min cd spilleren nei, Vet noen hva som skjedde Mange takk på forhånd xx |
|
| |||
| |||
| Hei Hva bruker du til å brenne en CD, iTunes? Også hva er feilmeldingen du får? Mange takk Leo |
|
| |||
| |||
| Ive forsøkt, iTunes, Windows Media Player, nero, og en Toshiba-en. Meldingen im får er kan du sette inn en CD-R CD-RW å fortsette, Ive forsøkt forskjellige gjør av plater, men ingen ser ut, det bare å ta det opp som en plate xx |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows DVD Maker brenne på harddisk? | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Multimedia & Kodeker | 2 | 16 mars 2009 05:12 |
| CD-leser CD-er, men maskinen ikke gjenkjenner CD i skuffen | anthony361 | Drivere og flyttbare medier | 8 | 8 nov 2008 04:20 |
| Drive kjenner ikke igjen blank CD-er / DVD's | Airescape | Drivere og flyttbare medier | 1 | 21 februar 2008 01:25 |
| Cant brenne CD-er, men DVD-brenner fint?? | tremaine66 | Drivere og flyttbare medier | 5 | 1 november 2007 03:03 |
| Thread Tools | |
| |