![]() |
|
| |||
| |||
| Pludselig, (bemærk: Jeg har lige købt og tilsluttet en aftagelig ekstern harddisk i dag) min DVD / CD-ROM drev ikke læse noget. Lyset kommer på, og disken spins, men der er ingen dvd / cd-rom-drev angivet under Denne computer, intet autoruns, og jeg kan ikke vælge at køre bil ... det er ligesom den ikke eksisterer længere. Er der nogen ved hvad jeg kan gøre for at få min dvd / cd-rom for at blive anerkendt og kører igen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis drevet vises på din BIOS prøve dette
[Start] [Start] [Regedit] Topdomæneadministratoren : HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Contro l \ Class Key Navn: (4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318) Værdi Data: [Slet Alle Værdi Data fra UpperFilters og LowerFilters] Bemærk: Du må ikke slette Key eller Multi-Strengværdier. Slet kun data værdier. Afslut Registreringseditor, og genstart Mit system: --
|
|
| |||
| |||
| Det viser ikke op nogen steder overhovedet. Betydning, under Denne computer, osv. Det er som at det ikke er tilsluttet, men det er. Lyset virker, det whirs og alt, og gjorde jeg sikker på, at ingen kabler er taget ud af stikket. Hjælp! : / |
|
| |||
| |||
| Lyder som det drev kan knackered derefter, hvis din BIOS-indstillinger er korrekte, så er den eneste anden løsning, købe et nyt drev de er billige nok, får en DVD-RW for omkring £ 20 |
|
| |||
| |||
| Jeg ved ikke engang, hvad BIOS er ...? Noget operativsystem, I'm guessing. |
|
| |||
| |||
| Nå chancerne er, hvis du ikke ved, hvad bios er du ikke har ændret nogen af de indstillinger, så det er vinduer, der har mistet drevet. Hvis du går gennem den procedure, jeg har nævnt i et tidligere indlæg i denne tråd, det vil korrigere dit drev problem. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citat:
(Standard) Klasse EnumPropPages32 Ikon Installer32 LowerFilters NoInstallClass SilentInstall Fejlfinderen-0 UpperFilter |
|
| |||
| |||
| OMG, jeg gjorde, hvad du sagde, og det fungerede perfekt! Tak soooo much! Alvorligt, jeg troede, jeg var nødt til at købe et nyt drev, men jeg genstartet efter at gøre hvad du sagde, og Voila! Insta-perfektion. * danser * Tak! |
|
| |||
| |||
| Intet problem, glad for at jeg kunne være til nogen hjælp, dette problem er ikke ualmindeligt med vinduer, jeg har oplevet det problem et par gange mig selv |