![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Yhtäkkiä, (huom: Olen juuri ostanut ja koukussa ylös siirrettävänä ulkoista kovalevyä tänään) minun DVD / CD-ROM-asemaa ei käsittelyssä mitään. Valon tulee, ja levy pyörii, mutta ei ole DVD / CD-ROM-asema on lueteltu Oma tietokone, ei mitään autoruns, enkä voi valita, että ajaa ... se on kuin se ei ole enää olemassa. Onko kukaan tiedä, mitä voin tehdä, jotta saan DVD / CD-ROM on tunnustettava ja näkyä uudelleen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos asema näkyy tietokoneen bios kokeile tätä
[Start] [Run] [Regedit] Rekisteri Avain: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Contro l \ Class Näppäile nimi: (4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318) Value Tiedot: [Poista kaikki Value Tiedot alk. UpperFilters-ja LowerFilters] Huomaa: Älä poista avain tai Multi-merkkijonoarvot. Poista vain data-arvoissa. Sulje Rekisterieditori ja käynnistetään My System: --
|
|
| |||
| |||
| Se ei näy missään lainkaan. Merkitys, Oma tietokone, jne. Se on kuin sitä ei ole kytketty, mutta se on. Valon teoksia, se whirs ja kaikki, ja olen tehnyt varmasti ole kaapelit irti. Apu! : / |
|
| |||
| |||
| Kuulostaa asema voitaisiin rätti sitten, jos BIOS-asetukset ovat oikein, se on ainoa ratkaisu, ostaa uuden aseman ne ovat halpoja riitä saada dvd-rw noin £ 20 |
|
| |||
| |||
| En edes tiedä, mitä BIOS on ...? Jotain käyttöjärjestelmä, olen vierasta. |
|
| |||
| |||
| Hyvin mahdollista, jos et tiedä, mikä bios on sinun ei muuttanut mitään asetuksia, joten on ikkunat, jotka on menettänyt ajaa. Jos läpi menettelyä olen todennut aiemmassa virkaan tämän säikeen se oikea levyn ongelma. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Quote:
(Default) Luokka EnumPropPages32 Icon Installer32 LowerFilters NoInstallClass SilentInstall Vianmääritys-0 UpperFilter |
|
| |||
| |||
| omg, Tein mitä sanoitte, ja se toimi täydellisesti! Kiitos soooo much! Oikeasti, luulin, että minulla oli menossa on ostettava uusi ROM-asema, mutta rebooted jälkeen tee sitä, mitä sanoitte, ja Voila! Insta-täydellisyyttä. * tanssii * Kiitos! |
|
| |||
| |||
| Ei hätää, iloinen, en voisi olla apua, tämä ongelma ei ole harvinaista, joissa on ikkunoita, olen kokenut tämän ongelman pari kertaa itse |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Napsahdus from my laptop seuraavana päivänä Start Up I Get Hard Drive Not Found | Yaz | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 1 | 4 syyskuu 2009 14:04 |
| Master & Slaving - minun tarvitse tehdä sitä? Corrupt tiedoston, kovalevy ei löydy | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 5 | 27. lokakuu 2008 08:36 |
| Palvelin ei ole löytynyt | needhelp | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 17 | 15. Huhtikuu 2008 18:40 |
| HDD ei löydy | Menzina | Drives & Removable Media | 5 | 30 Dec 2007 17:26 |
| Lost and Found | alex | Off Topic Discussion | 1 | 22. Jul 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |