![]() |
|
| |||
| |||
| Alle van een plotselinge, (let wel: ik net gekocht en aangesloten op een verwijderbare externe harde schijf van vandaag) mijn DVD / CD-Rom drive is niet alles lezen. Het licht komt, en de schijf draait, maar er is geen DVD / CD-Rom drive onder Deze computer, niets autoruns, en ik kan niet selecteren dat station ... it's like it bestaat niet meer. Weet iemand wat ik kan doen om mijn DVD / CD-Rom kan worden herkend en weer te lopen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als de drive weergegeven op uw bios proberen deze
[Start] [Run] [Regedit] Griffie : HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ contro l \ Class Toets Naam: (4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318) Prijs Gegevens: [Delete All Prijs Gegevens uit UpperFilters en LowerFilters] Opmerking: Verwijder niet de sleutel of de Multi-String Waarden. Verwijder alleen de gegevens waarden. Sluit de Register-en Reboot Mijn Systeem: --
|
|
| |||
| |||
| Het niet verschijnen overal op alle. Betekenis, in My Computer, enz. Het is zoals het is niet aangesloten, maar het is. Het licht werkt, is whirs en alles, en ik zorgde ervoor dat er geen kabels worden losgekoppeld. Help! : / |
|
| |||
| |||
| Klinkt als de drive kunnen worden uitgeput vervolgens, indien uw BIOS-instellingen juist zijn dan is dat de enige andere oplossing, koop een nieuw station ze zijn goedkoop genoeg is, krijgt een DVD-RW voor ongeveer £ 20 |
|
| |||
| |||
| Ik weet niet eens wat de BIOS is ...? Iets besturingssysteem, I'm guessing. |
|
| |||
| |||
| Nou de kansen zijn als je niet weet wat de bios is, je zal niet hebben veranderd in de instellingen, dus het is windows heeft verloren dat de drive. Als u via de procedure heb ik in een eerdere post in deze draad zal corrigeren uw drive probleem. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Citaat:
(Standaard) Klasse EnumPropPages32 Icon Installer32 LowerFilters NoInstallClass SilentInstall Probleemoplosser-0 UpperFilter |
|
| |||
| |||
| omg, ik deed wat je zei en het werkte perfect! Dank u wel zoooo veel! Serieus, ik dacht dat ik zou moeten kopen van een nieuwe ROM-station, maar ik herstart na het doen van wat je zei, en voila! Insta-perfectie. * danst * Dank u! |
|
| |||
| |||
| Geen probleem, blij dat ik zou kunnen zijn van sommige helpen, dit probleem is niet ongebruikelijk met windows, ik heb dit probleem een paar keer mezelf |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Klikkende geluid van mijn laptop Volgende dag op Start Up I Get Hard Drive Not Found | Yaz | Laptops, Mobiles & PDA's | 1 | 4 september 2009 14:04 |
| Master & Slaving - moet ik doen? Corrupt bestand, harde schijf niet gevonden | Samantha0101 | Drives & Removable Media | 5 | 27 okt 2008 08:36 |
| Server niet gevonden | needhelp | Netwerken, modems & VoIP | 17 | 15 apr 2008 18:40 |
| HDD niet gevonden | Menzina | Drives & Removable Media | 5 | 30 dec 2007 17:26 |
| Gevonden voorwerpen | linasita | Off Topic Discussie | 1 | 22 jul 2007 09:53 |
| Thread Tools | |
| |