![]() |
|
| |||
| |||
| Plutselig, (Merk: Jeg har nettopp kjøpt og koblet opp en flyttbar ekstern harddisk i dag) min DVD / CD-ROM-stasjonen ikke lese noe. Lyset slås på, og disken spinner, men det er ingen DVD / CD-ROM-stasjonen under Min datamaskin, ingenting autoruns, og jeg kan ikke velge at stasjonen ... det er som det ikke finnes lenger. Vet noen hva jeg kan gjøre for å få min DVD / CD-ROM å bli anerkjent og går igjen? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis stasjonen viser opp på bios å prøve dette
[Start] [Kjør] [Regedit] Registry Key: HKEY_LOCAL_MACHINE \ SYSTEM \ CurrentControlSet \ Contro l \ Class Nøkkelnavnet: (4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318) Verdi Data: [Slett alle Verdi Data fra UpperFilters og LowerFilters] Merk: Ikke slett tasten eller Multi-strengverdiene. Bare sletter data verdier. Avslutt Registry og Reboot Min System: --
|
|
| |||
| |||
| Det vises ikke noe sted i det hele tatt. Betydning, under Min datamaskin, etc. Det er som det ikke er koblet til, men det er. Lyset fungerer, whirs og alt, og jeg har gjort at ingen kabler er trukket ut. Hjelp! : / |
|
| |||
| |||
| Høres ut som stasjonen kunne knackered så hvis bios innstillingene er riktige og som er den eneste andre løsningen, kjøpe en ny stasjon de er billige nok, får en DVD-RW for rundt £ 20 |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke engang vet hva BIOS er ...? Noe operativsystem, jeg gjette. |
|
| |||
| |||
| Vel sjansene er hvis du ikke vet hva bios er du ikke har endret noen av innstillingene, så det er vinduer som har mistet stasjonen. Hvis du går gjennom prosedyren jeg har uttalt i et tidligere innlegg i denne tråden, vil den riktige stasjonen problem. |
|
| |||
| |||
| |
|
| |||
| |||
| Sitat:
(Standard) Klassifikasjon EnumPropPages32 Icon Installer32 LowerFilters NoInstallClass SilentInstall Troubleshooter-0 UpperFilter |
|
| |||
| |||
| omg, jeg gjorde det du sa, og det fungerte utmerket! Takk SOOOO mye! Seriøst, jeg trodde jeg var nødt til å kjøpe en ny stasjon, men jeg startet på nytt etter å gjøre det du sa, og voila! Insta perfeksjon. * danser * Takk! |
|
| |||
| |||
| Ikke noe problem, glad jeg kunne være til hjelp, dette problemet er ikke uvanlig med vinduer, jeg har opplevd dette problemet et par ganger selv |