mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Drives & flytbare medier

Register

Computer nægter at læse oplysninger fra cd'er eller USB-enheder.

Reply

Thread Tools
Old 8 november 2007, 04:55
Ny Medlem Gruppen

Default Computer nægter at læse oplysninger fra cd'er eller USB-enheder.

Aften alle. Jeg har været der har et lille problem med min stationære computer (Optima Pentium 4). Når en mp3-afspiller eller USB-flashdrev er knyttet til en af USB-portene på computeren vil anerkende det er der, og en genvej vises i Denne computer-fil, men ethvert forsøg på at åbne enheden og se filerne resultater i følgende besked "Indsæt en diskette i drev: X". Jeg har unistalled og geninstalleret de drivere, har jeg søgt efter nye opdateringer og fandt ingen. Jeg har kørt Ad-Aware og Spy Bot, og dette har hjulpet lidt. Også når en CD bliver brugt den samme meddelelse vises, hvis cd'en er i computeren, da den blev genoptaget, i hvilket tilfælde CD vil arbejde ordentligt, men ingen andre vil gøre det. Computeren vil læse musik-cd'er i WMA-format, men vil ikke læse data af nogen art, medmindre cd'en blev i drevet, når computeren er tændt eller genstartet. Jeg har prøvet flere forskellige mp3-afspillere og USB-flash-drev med samme resultat. Som alle arbejder fint i andre computere.
Enhver hjælp ville være meget værdsat som jeg især dont vil omformatere harddisken.
Skål
Old 17 November 2007, 08:10
Redaktør Gruppen

Default Computer nægter at læse oplysninger fra cd'er eller USB-enheder.

Lyder som en Windows-problem.

Jeg antager, at det er en ny en, så du kunne prøve et systemgendannelsespunkt, der vil rulle din computer tilbage en uge eller deromkring. Hvis du kan gå tilbage forbi, hvor problemet opstod, kan du blive sorteret.

At lave en systemgendannelse

Start - Alle Programmer - Tilbehør - Systemværktøjer - Systemgendannelse

Lad det gøre sit kram, og så se hvad der sker

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computer Won't Læs Ny Rams. KiraxYamato CPU, bundkort og RAM 3 20 November 2009 17:49
Anbefalet Computer Dele Guide 3 - Læs før du sender Carbon General Hardware Chat 10 24. maj 2009 05:51
Ny computer vil ikke læse Windows Disk Danlennon3 General Software Chat 1 6 marts 2009 03:41
Program nægter at afinstallere fra min computer! polakstanek Windows-operativsystemer 7 29 januar 2008 18:16
Computer kun halvdelen genkender flytbare USB-enheder? Saffire Drives & flytbare medier 5 13 januar 2008 04:11
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.