Computer nægter at læse oplysninger fra cd'er eller USB-enheder. Aften alle. Jeg har været der har et lille problem med min stationære computer (Optima Pentium 4). Når en mp3-afspiller eller USB-flashdrev er knyttet til en af USB-portene på computeren vil anerkende det er der, og en genvej vises i Denne computer-fil, men ethvert forsøg på at åbne enheden og se filerne resultater i følgende besked "Indsæt en diskette i drev: X". Jeg har unistalled og geninstalleret de drivere, har jeg søgt efter nye opdateringer og fandt ingen. Jeg har kørt Ad-Aware og Spy Bot, og dette har hjulpet lidt. Også når en CD bliver brugt den samme meddelelse vises, hvis cd'en er i computeren, da den blev genoptaget, i hvilket tilfælde CD vil arbejde ordentligt, men ingen andre vil gøre det. Computeren vil læse musik-cd'er i WMA-format, men vil ikke læse data af nogen art, medmindre cd'en blev i drevet, når computeren er tændt eller genstartet. Jeg har prøvet flere forskellige mp3-afspillere og USB-flash-drev med samme resultat. Som alle arbejder fint i andre computere.
Enhver hjælp ville være meget værdsat som jeg især dont vil omformatere harddisken.
Skål |